køb af brugt computer vudering/opgraderings muligheder

Hej har kigget på denne brugte computer til 5000 ( kan nok forhandles lidt ned). . . . Kabinet: Raidmax Sirius Grey. PSU: ThermalTake ToughPower 750W Realwatt. CPU: AMD Athlon64 AM2 X2 6000+ DualCore. Motherboard: MSI K9N Neo-F V3. Harddisk: 500GB Samsung S-ATAII Harddisk 7200rpm 16mb cache. Ram: 4 GB (PC-6400 Corsair 4x1GB DDR2-800). DVD: LiteOn LH-20A1P DVD±RW. Lyd: Realtek High Definition Audio. Grafik: NVIDIA GeForce 8800 Ultra. Skærm: 22" Samsung SyncMaster 226BW. Højtalere: Creative T5900 (5,1 surround). Tastatur: Logitech G15. Mus: Razer Copperhead Blue. Har lige et par spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med 1. hvilket opgraderings muligheder har jeg på det bundkort der sidder i kender ikke så meget til amd har altid kørt med intel. 2.er det et okay system til prisen? 3.Fordele/ulemper ved amd i forhold til intel processer ( og lad nu vær med bare at skrive at amd er noget lort bare fordi du selv køre intel og så synes at det er det beste lige meget hvad, vil bare vide om amd er en okay processer i forhold til hvad man betaler for den. 4. vil dette system kunne trække et hd4870x2 her tænker jeg især på psu'en.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Om den er ok til prisen ved jeg ikke, men prøv selv at finde priserne på de komponenter der er i den, du kan evt. finde dem hos edbpriser.dk eller pricerunner.dk og så er det op til dig at vuderer om det er ok.

AMD kontra Intel jeg ved ikke helt om det stadig gælder, men for et par år siden, sagde man at AMD var det bedste til spil, hvor i mod intel var arbejdshesten der var bedst til videoredigering mm.

Men i bund og grund er det lidt at skulle vælge mellem en mercedes og bmv begge er gode men hvilken er bedst.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis