Kaleche-imprægnering med farve

Hej,

For en 10 års tid siden, kunne man købe en kaleche imprægnerings-væske med farve. Det virkede faktisk ret godt. Dengang havde jeg en brun kaleche - nu har jeg en orange som trænger til et lille pift.

Jeg kan ikke huske produktets navn, og jeg synes ikke jeg kan finde noget tilsvarende - er der nogen der kan  hjælpe - gerne i udlandet ?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Niels Vangsøe

Vangsoe
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej Niels , skulle du finde ud af detpå en eller anden måde, hører jeg gerne om det.
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
OK Erik - det skal jeg nok :-)
Med venlig hilsen
Niels

Vangsoe

Hej Erik

Jeg kom s... lige pludselig i tanke om hvad det hed: Acapella - og så tog det ikke lang tid at finde det på Google

Det kan bla. købes her:

- nå - jeg kan ikke indsætte et link - men de hedder www punktum watski punktum se - og midlet hedder: acapella renoveringsmedel - se under Båtvård och Underhåll - Textil og Kapell - impregnering.

Jeg har som sagt brugt det før, og det er ganske udemærket. jeg har lige bestilt en liter. Rimelig dyr fragt - men så skal man jo huske på, hvor langt den svenske krone er nede i kurs !

Go´ sæson til dig Erik.

Med venlig hilsen

Vangsøe

Vangsoe
Den fås skam også i Danmark. Hellers f.eks. har den til ca. 180 kr. for en liter, MMC til 198 kr.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

hej igen og tak for flere muligheder
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
232 svenske plus fragt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Tak for et godt tips - hvilke erfaringer haves og hvordan påføres det ?

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

Aner det ikke - vi har bestilt en ny kaleche i stedet

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hej - mystiskt - jeg har søgt på det som en gal herhjemme.

Nå Milady - som sagt har jeg prøvet det før og det er ganske udemærket - farver godt igennem og holder 2-3 sæsoner. Påføres med pensel. Jeg havde kalechen afmonteret sidste gang jeg prøvede det og klarede opgaven på græsplænen. om det kan påføres i monteret stand kan jeg ikke lige huske - men hvorfor egentlig ikke.

Det kan klart anbefales hvis dine syninger psv., ellers er i orden og kalechen trænger til en imprægnering og et farve-pift.
Med venlig hilsen
Niels Vangsøe

Vangsoe
Vangsoe>Tak for både tips og anvisning på hvordan det påføres.. Vores sprayhood og kaleche trænger til en omgang.. Vil skrive her når det er udført..

Mvh Thejs

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også