Induktionspande på alm. komfur?

Hej..

Jeg har idag, lidt forhastet, fået købt mig en fin stegepande.. Men da jeg kommer hjem og får undersøgt den lidt nærmere, ser jeg at der står "specielt fremstillet til induktion" .. Hmm, tænker jeg så, hvad nu? Tør man bruge sådan en pande på en almindelig komfur? Eller skal den byttes? Den var på tilbud - nok derfor jeg faldt over den og ikke tænkte videre over hvad den var til..
Det skal nok lige siges at det er en Raadvad Ano, hvis nogen har en tilsvarende..?
Håber i kan hjælpe.. 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er slet ikke noget problem, men omvendt ville det ikke kunne lade sig gøre.
Men ellers kan jeg stærkt anbefale dig at skifte dit antikverede komfur ud til en induktionsmodel. Nu har du jo allerede en fin stegepande!! :)

Med venlig hilsen
ktm

Ja, jeg er udmærket klar over at det ikke går den anden vej rundt, panden skal være magnetisk osv.. Men jeg kom til at tænke på om panden går i stykker eller er ineffektiv og evt. andre ting? Da vi bor i lejlighed har vi ikke lige mulighed for at skifte komfuret efter for godt befindende..
Brug du bare din pande med go samvittighed, den er lige så effektiv som en hvilken som helst anden pande du kan købe, og den går ikke hurtigere i stykker.

Venner er som tygge gumme de klistre alt sammen :-)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis