Nogen der overvejer at skifte til Telia...???

Så overvej det lige engang til....!!!

Telia helvede...!!!
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu skal man jo være forsigtig med at prale, men jeg har indtil nu været utrolig glad for mit mobile bredbånd hos www.3.dk
Nu skal det nok vise sig at det går ad Helvede til herefter! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Næh, jeg havde også hørt alt det dårlige fra deres opstartstid, men de har oppet sig, og får også gode karakterer i div. tests.
Jeg overvejer også at droppe mit mobiltelefonabb. hos TDC og få det overført til 3.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja, og prisen er også rimelig, også er det jo rimeligt gode telefoner man får fra dem af,
i forhold til nogle af de gamle skrabede modeller man kan vælge imellem, hos nogle af de andre teleselskaber.

Jeg har oplevet noget ligende med Telia

Jeg har et abonnement hvor jeg kan ringe x antal minutter/md til en fast pris, da jeg aldrig har brugt min telefon så meget besluttede jeg mig for at få den flyttet til Telmore. Jeg har ingen binding på min telefon.

Jeg kontaktede Telmore for at få levet en flytning af mit mobilnummer fra Telia til Telmore, men Telia ville ikke flytte nummeret og blev bare ved med at sende regningen hver md. Til sidst gad jeg ikke betale mere, da jeg jo havde bedt om at få flyttet min telefon, dette resulterede i at de spærrede min telefon for udgående samtaler, og et par md efter for indgående samtaler. Men de blev ved med at sende mig rengninger, også for de md. hvor de havde spærret min telefon :(

Jeg har som Koluda også opgivet at komme igennem til deres kundeservice, da det kræver meget tålmodighed samt en fuld opladet telefon

Jeg har nu betalt de skyldige md. opsagt mit nummer og fået et nyt hos Telmore, så det er for evigt slut med Telia fra min side

Venlig hilsen

Klaus

Annonce
Når I har sådanne problemer med at komme igennem til firmaet, har I så forsøgt at skrive direkte, i almindeligt brev, til den administrerende direktør for selskabet?
Man finder som regel hans navn og firmaets rigtige adresse på Krak eller lignende evt. på OIS.dk.
Hvorfor gå til røven, når man kan gå til hovedet?
Det har virket glimrende for mig i flere situationer med flere forskellige firmaer :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har haft mobil abonnement hos telia engang jeg købte en teleon...

Jeg havde dem det halve år det var bundet, og jeg har ikke oplevet én rigtig regning!!

Regningerne svingede mellem 1000 og 2000kr om måneden!!!!

Mit normale forbrug er mellem 150 og 200kr om måneden...

Nu har jeg telmore og er super tilfreds... der er bare ik noget pis med dem :)
For nogle år siden var der store artikler i bl.a. Ekstra Bladet.
De gad heller ikke finde sig i de lange ventetider og upassende regninger.
Og problemet er jo ofte at de som sidder ved telefonerne ikke ved noget som helst.

EB tog så konsekvensen og bragte de respektive direktørers numre i bladet. Det tror jeg de blev ret pisset over!!

Jeg har selv telia. Bruger ikke telefonen ret meget og kikker stort set ikke på regningen. (Måske man skulle begynde med det...!!)

Jeg blev ringet op for et stykke tid siden. Af Kundeservice.
Han plaprede løs som en avissælger og stillede en masse spørgsmål.
Jeg stoppede ham og spurgte om han ville vide hvad god kundeservice er. Han svarede lidt forbavset ja. Og jeg gik igang... ;-)
1. Du skal altid starte med at præsentere dig.
2. Du skal altid spørge om du må forstyrre, og ca hvor længe.
3. Når du bare går igang med at spørge. Lyder det som om du i grunden er pisse ligeglad med resultaterne.
4. Vi er rent faktisk nogen der kun venter på at abbonnementet udløber....

Telia- Jamen hvis jeg spørger om i har tid, siger i altid nej!!
Mig- Ja, vi er nogen der har et abejde hvor vi ikke har tid til de lange samtaler med sælgere og lignende. Du burde måske ringe efter normal arbejdstid så?
Telia- Der har JEG jo fyraften.
Mig- Jeps. Og så slipper vi for at tale med dig!!

Kan du have en fortsat god dag?

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg har også erfaringer med Telia.
Omkring årsskiftet havde Telia en aggressiv markedsføring rettet mod erhvervskunder. En i mit firma besluttede at skifte fra TDC til Telia.
Ca. 130 telefoner og et tilsvarende antal PDAer blev flyttet til Telia. Sikken en overraskelse. GPRSen virkede meget sjældet, måske en gang hveranden dag. Telefonerne virkede måske 50% af tiden. Det gav jo en masse kaos, da hele vores ordrestyring kører over PDA, og privatttelefonerne blev pludselig uundværlige til kontakt til firma og kunder. 2 uger senere havde vi alle et TDC sim-kort igen, og jeg er sikker på at Telia er sortlistet for evigt i firmaet.
Hvis man ringede til kundeservice, lovede de at se på problemet i løbet af et par dage!!!, men intet hjalp.

Venlig hilsen
bjor
Præcis samme problemer som der er i dag med Telia.

Og de lover altid lige at kigge på det og vende tilbage, det sker bare aldrig...
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis