Fladskærmsophæng

Jeg er på udkig efter et ophæng til vores 42" plasma skærm. men syntes at det koster det hvide ud af øjnene. så jeg ville høre om der er nogle der kender et sted hvor man kan finder nogle til billige penge.
det kan kunne dreje og tilte.

Claus
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mener at jeg engang har set nogle i harald nyborg. Men kan ikke lige huske om de kunne dreje.
Jeg har købt ophæng i HN og det kan både dreje og tilte. Der er dog kun tale om max 10 cm hver vej. Hvor meget skal du kunne dreje tv'et - skal det helt ud i 90 grader fra væggen?
nej kun ca 20g.
Jeg købte et faldskæmsophæng i expert... det kunne både tilte og dreje og kostede 400 kr, synes som sådan det er billligt for et agregat med disse egenskaber !
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce

også til et 42 " ?

 

Har du evt. et billede af det ??

se på www.anito.dk

de er ubetinget danmarks billigste på dette, og har servicen i orden.
ja man kan jo satse på at problemet er blevet løst efterhånden :-)
Glem alt om Harald Nyborgs drejebeslag til en 42" skærm!!!

Prøvede selv at montere et på en 32" skærm i køkken alrummet.

Det var noget lallende bras, der hang skævt til den ene side, fordi et TV ikke nødvendigvis er vægtmæssigt afballanceret.

Jeg endte med et fastmonteret, fra HN. De er rigtig gode og solide. Men kan så ikke drejes.

Jeg fravalgt drejefunktionen, netop fordi priserne for noget ordentligt, til den størrelse TV er virkelig hamper.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

der findes kun eet ophæng der dutter, og det er Vogel. Googl det. Der er netforhandler i kbh. Vi har et to-leddet, så fladskærm kan svinges ud i max 6o cm fra væg og kan drejes 180 gr. Det giver en rigtig fleksibel brug. Når skærmen er smækket helt fladt med væggen, er der ca 8 cm bagved. Kostede ca 1200

 

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis