problem med hardware

Hej har en ven ( ja det skal jeg jo sige hehe ) ej han er ved at samle en computer Her er opsætningen :.............................................................................................................. Bundkort: XFX Nvidia Nforce 790i Ultra SLI Cpu: Intel Core 2 Quad Q9450 2,66GhZ 12 mb Cache Cpu Køler: Coolermaster V8 HDD: Seagate Barracuda 500 GB Ram: OCZ Platinum 2 eller 3, 1333 MhZ, 4GB Lydkort: Soundblaster X-fi Xtreme Gamer Profesional Optisk Drev: LG GGCH20L Super Multi Blue Blueray drev PSU: Coolermaster Real Power M850 Modular, 850W Kabinet: NZXT Lexa Medi Tower, 3 x 120mm blæsere, plexiglas rude Ekstra: 2 x neon rør, grøn og UV med lydstyring, kabler stripped ned Nu bor han langt væk fra mig så har ikke kunne komme hjem til ham og finde ud af hvad for nogle fejl meldinger bundkortet kommer med eller noget. men håbede at der er nogle her inde som ud fra opsætningen kan se nogle problemer. det eneste problem jeg tror det kan være er at psu'en ikke passer med bundkortet, psu'en har 3 stik's forsyning og bundkortet har kun to så vidt jeg ved. Men altså så klog er jeg heller ikke på computere så ved ikke om det betyder noget... Håber der er en der kan hjælpe. På forhånd tak
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

start med og kobl at det der bling bling lir af og kun monter bundkort og ram + grafik og fejl søg derfra

er strøm forsyningen med 24 pin stik og er det kvadratiske 4 pin stik der sidder ved cpu´n monteret
sidder rammen korrekt i rette huller
passer rammen til bundkortet

jeg har som sagt ikke selv set systemet så jeg håbede at nogle kunne se om der var nogle af disse komponenter der ikke passer sammen..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis