køb af byggematerialer kirsten 1 17-01-2002 13:44 hvor kan man købe billige brugte eller nye byggematerialer i københavnsområdet 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
njord 6397 7120 17-01-2002 21:01 Tja, hvad er det for materialer du skal brug og hvor store mængder er det ???Grunde til det lidt kryptislke svar er at dit spørgsmål er meget bredt....Hvis du skal have større mængder og du har regnet ud hvad det er du skal bruge rimeligt nøj agtigt, så kan du jo få en pris nogle steder og hvis du har mulighed for at aftage varene af få gange er det ikke sikkert at det er et københavner firma der har den bedste pris....Jeg har selv handlet hos Lysbro lavpris og været godt tilfreds med deres varer og prisen på dem. Varene kunne jeg sikkert have fået villigere men kvaliteten af fx tømmer varierer meget og derfor er det ikke kun kronerne der er sammeligningsfaktoren....VVs har jeg handlet hos VVS eksperten i Hedensted og EL forskellige steder...Så det er bare igang med den blå avis og vennernes gode råd og oplevelser at forskellige leverandører....Hvis det er en masse mindre ting du skal bruge over en periode kan du sikkert få en konto hos en lokal tømmerhandel og så aftale nogle løbende rabat procenter på de forskellige varer.Eller hvad med SVERIGE de skulle jo være meget billige med byggematerialer, OK man kan ikke medbringe meget i flyvebådene men en lastbil over broen kan rumme rigtig meget.... Lad os endeligt høre om priserne i sverige, det er sikkert meget billiger end her i landet. Jeg køber selv en del båd udstyr i Sverige og får det sendt med posten. Det har været helt OK med prisen selv om der kommer lidt porto oven i....Held med handels talentet...Venligst Njord MVH Njord
Troels 2331 20-01-2002 10:06 Hvis du er på udkig efter genbrugs ting døre, lister, fodpaneler og meget mere, så prøv:Genbyg, Ørnevej 59, 2400 Kbh NV www.genbyg.dkJeg har selv købt gamle hængsler da jeg skulle i standsætte min gamle kbh lejlighed - der er det altså ikke smart med det sidste nye fra Silvan VhTroels Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.