Ferm el-værktøj

Hej allesammen.

er der nogen her inde der har erfaring med el-værktøj af mærket FERM.
som kan købes ved http://www.primusdanmark.dk/

er det okay kvalitet for en gør det selv mand eller er det noget skramel.

håber på mange gode svar

mvh
Tomas

Tomas

Hej allesammen. er der nogen her inde der har... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har lige købt en Festool , det dur, så min powercraft sælges for halv pris

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
uuuuu.! det er rigtig gode mærker de er næsten umulige at ødelægge
under normalt brug.! festool
ferms. vinkelsliber den ser da lidt "dum" ud med den "knæk" på motorhuset den har.
til batteri.og displayet den bliver til sprøjtet af knister.!
af hængige at skjoldet vendes den gale vej.? ved skære opgaver. og slipe opgaver
hvist skiven "stikker" forlangt ud. i forholdet til skjoldet eller skærmen hvad nu den heder.?
Jeg har kigget længe efter lamelfræser der skal passe til en GDS budget/forbrug og det tillader ikke dewalt, festool etc. Hvert snit ville jo sikkert koster 100kr stk:-)

Powercraft/harald nyborg findes åbenbart i 2 modeller, den ene er en kopi af Dewalt og den anden af en Porter Cable.
Generelt er de fleste billig modeller direkte (og dårlige?) kopier af de forskellige dyre mærker, dog ikke Ferm.

Mit bedste bud i øjeblikket er en Clarke BJ600(Dewalt kopi) eller erbauer(Makita kopi) men har ikke bestemt mig endnu

/Lasse
Annonce
jeg har en powercraft til ½ pris

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs på 06 okt 2009 21:17
jeg har en powercraft til ½ pris

koster sådan noget ikke omk 100 kr fra ny.. lidt som Falke fra Jem&Fix??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

jeg mener at ha' sat kvitteringen ind under køb salg

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Sejt nok Lynæs.. Under 3 måneder siden den er købt og du har talt mig fra at købe sådan noget for snart år siden..
Nu må jeg hellere inrømme at jeg har købt en Bajonet-sav i Jem&Fix. Den kørte fint da jeg savede en stor busk ned, men da jeg satten den til at save i mørtel mellem mursten holdt den i 3 minutter. Så lugtede den brændt og ville ikke starte mere..
Jeg gider ikke engang at gå op og brokke mig, for når de ser det støv der kom på den fordi jeg lod den ligge på gulvet, får jeg vel bare at vide at det er min egen skyld.

Måske skulle jeg save den igennem på langs og klistre den op på en teak plade og hænge den på væggen.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Sagen er den at, det ikke rigtigt er noget, at finde imellem denne og så en Festool til ca. 6000. Jeg fandt en noget billigere Fastool da Tommerup Trælast solgte ud til under ½ pris, derfor sælges denne, den er ikke særligt præcis, men kører OK og den slags maskiner er ikke udsat for det store pres, og burde kunne holde i mange år. Hviket jeg godt nok ikke har en skid erfaring i. Prøvede først en Ferm, hvor der er utroligt meget slok i føringerne, og da formålet er at samle noget præcist, sååååååhhhhhhhhh.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis