Leje af container til byggeaffald - hvor?

Hvor (enten konkret firma eller type) lejer man egentlig en container til byggeaffald (vores skorsten skal ned) - vi bor i Rodskov/Hornslet i Syddjurs??

Mvh
Ole

Ole
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mange vognmænd har sådanne containere, som de bringer, udlejer, henter og tømmer mod betaling.
Prøv at google på Vogmand i dit område. Så dukker der garanteret nogle emner op.
Der er jo ikke nogen grund til at tage ham der bor længst væk, forstås! :)

Med venlig hilsen
ktm

Tak for det - søgte med det samme på din anbefaling og har nu fundet én!

Mvh
Ole

Ole
Godt så!
Husk at aftale med vognmanden hvad du må fylde i. Roder du alt muligt sammen kan det blevet mega meget dyrt at komme af med affaldet.
God arbejdslyst! :)

Med venlig hilsen
ktm

Hej orc

Mange gange vil det være billiger at samle affaldet soteret i bunker, og få en bil med grab til at hendte det.

Da det jo koster dobbelt i transport at vognmanden skal ud med en container og derefter skal afhendte den igen, så prøv at spørg på prisforskellen.

M.V.H.

Georg Gearløs 

Jeg har fået et tilbud fra en vognmand der stiller en container op hos mig og henter den igen når jeg er færdig - pris 750,- incl moms. Affaldet (udelukkende murbrokker fra min skorsten) kører han til deponering og det skal jeg betale 637,- incl. moms pr. ton. Lyder det fornuftigt?

Mvh
Ole 

Ole

Ja, det er vist ikke for dyrt når man tænker på at der jo skal køres 2 gange med containeren.

Men den med graben kan sommetider være billigere.

M.V.H.

Georg Gearløs

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis