Leisure 17 ejere søges til udveksling af erfaringer

Hejsa,

Jeg leder efter andre dansker der har en leisure 17 til at udveksle erfaringer med.

Kontakt mig venligst hvis du / i er intrerseret i lidt snak

Mvh.

Glenn

Balle
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tusinde tak for linket, det er meget brugbart.
Dog er jeg stadigt intrerseret i andre dansker der har samme bådtype. Grunden til det er at der er mange tekniske ord som jeg ikke fatter på engelsk når det handler om både.

Balle
de "grimme" ord lærer du sikkert efterhånden eller find en sejler ordbog på biblioteket og lad den støtte dig. Selv har jeg en del engelse bøger da der ikke udgives meget sejler litteratur i danmark og dels er det meget dyrt. Men i england findes der masser af billige bøger og nettet kan være en god hjælp. Oftest er forsendelsen en alvorlig faktor så hellere bestille lidt ekstra bøger !! Herved lærer man at klare de mest almindelige båd ord, ofte gennem helheder i artikler og dels i fordindelse med billeder og tilhørende tekster.

Venligst Njord

MVH Njord
Hej igen

Jeg har lige været i bogreolen og er "faldet" over en engelsk bod derhedder "Boatwords" i denne bog, her er mere end 1500 båd ord forklaret med suplerende tekst og tegninger, normal prisen på denne bog er 11,95£, men jeg købte den på bog udsalg for 2-3£. Det er egentligt en OK bog måske kan du skaffe den på biblioteket. Forfatteren hedder "Denny Desoutter" Forlaget hedder "Waterline". Forfatteren er i øvrigt skribent på "Practical Boat Owner".

Venligst Njord

MVH Njord
Tak for det - Jeg vil prøve at finde den den lyder som noget brugbart

Balle
Annonce
hej.
jeg ligger også inde med en fin lille leisure 17. den er desværre falmet i lakken og fender listen er sprunget. hvilket for mig virker som en stor opgave.

venlig hilsen vinther
du kan gå på www.udkik.dk og finde din båd beskreven i bådbasen og så er der også ejerkontakter, som man må antage vil tale om båden siden de er tilmeldt .

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg vil da i hvert fald gerne sludre med en Leisure 17-kollega. Vi er jo ikke så mange, og bådene er ikke under 30 år gamle, så en udveksling af erfaringer er altid godt. Som Njord skrev for snart mange år siden, er leisureowners.org.uk et rigtig godt forum.

Send mig en privat besked, så vi kan etablere en kontakt.

Dan

Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
Citat fra glenn

Hejsa,

Jeg leder efter andre dansker der har en leisure 17 til at udveksle erfaringer med.

Kontakt mig venligst hvis du / i er intrerseret i lidt snak

Mvh.

Glenn

:p så jeg har jo en kollega med samme båd som jeg selv det lyder intresandt
Hej Glenn

Jeg har selv en Leisure 17. Har haft den i 7 år, og det har været en stor glæde.

Jeg får den desværre ikke brugt så meget som jeg ville - og så ved du hvor hurtigt en flot båd kan falme.

Den er flot og lækker, men trænger nok til en lille hånd.

Jeg vil renovere den og derefter sølge den.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis