Droppen træbeskyttelse jesper r 39 8620 27-04-2009 16:49 Nogen der har erfaring, med droppen træbeskyttelse fra harald nyborg?Er der nogen forskel på det og fx gori.. andet end den store pris forskel 7 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
HansW 902 27-04-2009 17:07 Jeg har lige malet en side af en trægarage med "Droppen" oliemaling. Det er ok til prisen. Dækker godt. Er det godt?Eller er det bare godt nok?
ktm 8894 4540 27-04-2009 17:16 Jeg er overordentlig godt tilfreds med Droppen. Sværtede for nogle år siden mit værksted, og det holder fuldstændig mindst lige så fint som de langt dyrere mærkevarer. Det er let at bruge og dækker rigtig godt. Jeg tror ikke man skal skal lade sig vildlede af den lave pris. Det er tilsyneladende et svensk produkt, og malingsvarer har i mange år været langt billigere i Sverige og jeg ved at Harald Nyborg har stærke forbindelser i Sverige, så de har åbenbart fundet frem til den gode og prisbillige maling/træbeskyttelse. Jeg tror også at svensken har forstand på træbeskyttelsesmidler. Er der ikke noget med at de har en del træbygninger der henne? Med venlig hilsen ktm
HansW 902 27-04-2009 17:42 Droppens oliemaling ligner meget det de sælger i Biltema.Det er også godt.Men fås kun i gul, rød og hvid, så (h)vidt jeg husker. Hvis man færdes Hinsidan kan det fås noget billigere derovre. Hos Överskottsbolaget har de også billig maling: http://www.öob.se/ Er det godt?Eller er det bare godt nok? Annonce
dan yh 478 9620 12-03-2012 10:32 Holder det stadig det fra droppen? Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt. Annonce
BrianG 13 5000 28-06-2019 08:49 #jesperHvordan blev resultatet på droppen maling fra harld Nyborg. Var du tilfreds med kvaliteten og dækkede det godt osv. Vi er en del der er spændt på at høre fra dig? Venter spændt Brian Venlig hilsen Brian "kokken"
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07 Se mere her