Jeg er den skyldige.
Da jeg sad og nød morgenkaffen og læste et tilsyneladende uskyldigt indlæg som så endte med at være langt over stregen fra spørgeren, ville jeg først begrænse hans angreb på de der havde brugt deres tid på at hjælpe, men da resten så ikke gav mening og det var ham der havde startet tråden blev jeg i min irritation over at få ødelagt humøret enig med mig selv om, at det ville jeg ikke byde andre, og så slettede jeg det hele.
Jeg talte med AllanE efterfølgende, og vi blev enige om fremover at låse sådan en tråd, og oplyse at den bliver slettet senere.
Jeg beklager jer gode mennesker, der nu har brugt tid på at svare, men sådan en tråd ødelægger hele stemningen på siden, så vi vil ikke acceptere det mere, og vil være hårdere med at låse tråde og efterfølgende slette dem. Heldigvis er det meget sjældent vi sletter noget, og det er første gang jeg sletter en tråd der er ok fra start af, men så kører helt af sporet.
PS: Albino's indlæg var super, men det måtte nødvendigvis også ryge med, når de andre skulle slettes.