Handsker til børn

Hvor blev den tråd af?

Jeg havde aldrig gættet at et indlæg under den uskyldige overskrift skulle blive så kontroversielt, at det måtte slettes fuldstændigt fra siden :-)
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Næ, men det er jo fair nok. Den var ved at blive lidt giftig.

Bare surt, jeg havde siddet og forfattet i 2½ time i morges, men sådan er det

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Det var et fint indlæg, du der havde begået, Albino. Jeg nød det meget!! :)

Med venlig hilsen
ktm

Jeg er den skyldige.

Da jeg sad og nød morgenkaffen og læste et tilsyneladende uskyldigt indlæg som så endte med at være langt over stregen fra spørgeren, ville jeg først begrænse hans angreb på de der havde brugt deres tid på at hjælpe, men da resten så ikke gav mening og det var ham der havde startet tråden blev jeg i min irritation over at få ødelagt humøret enig med mig selv om, at det ville jeg ikke byde andre, og så slettede jeg det hele.

Jeg talte med AllanE efterfølgende, og vi blev enige om fremover at låse sådan en tråd, og oplyse at den bliver slettet senere.

Jeg beklager jer gode mennesker, der nu har brugt tid på at svare, men sådan en tråd ødelægger hele stemningen på siden, så vi vil ikke acceptere det mere, og vil være hårdere med at låse tråde og efterfølgende slette dem. Heldigvis er det meget sjældent vi sletter noget, og det er første gang jeg sletter en tråd der er ok fra start af, men så kører helt af sporet.

PS: Albino's indlæg var super, men det måtte nødvendigvis også ryge med, når de andre skulle slettes.

Mvh. JørgenE
10-4, over & out

Jeg synes også det så absolut var på sin plads at slette den usmagelige tråd.
Jeg undskylder samtidig, at jeg heller ikke selv var for god! :)
Det står hen i det uvisse, hvad der dog plagede fyren!

Med venlig hilsen
ktm

Annonce
Ja man har jo oplevet lidt af hvert efterhånden herinde, og det meste kan klares med et skuldertræk og et 'nå ja, der skal være plads til os alle', men mage til højrø.... opførsel skal man da virkelig lede længe efter.

Han skulle tage og blive naturist  Så er der plads til tykke og tynde, høje og lave, hængemaver og sixpacks... uden tøj er vi nemlig alle forskellige, men ingen er mere lige end andre - og så fik jeg den lige ud mellem de sideben, jeg snart ikke kan få øje på mere, takket være Elizabeths kogekunst

Nu ved jeg ikke hvad den tråd endte med,- det sidste jeg så var at en søgte efter handsker under str 4... Men problemet med at tråde "løber løbsk" er ofte at folk kommentere "dårlige tråde" og derved bliver problemet selvforstærkende. Ignorer tåbelige bemærkninger og intern snak. Jeg har ofte grebet mig selv i at skulle til at kommentere ubehøvlet sprog, intern snak, ligegyldigheder m.m. men har ladet være da det bare føder endnu flere ligegyldigheder, dårligt sprog og mudderkastning. Plus at folk der har sagt ja til at få en mail når der kommer svar i en tråd, bliver irreteret over svar der ikke vedgår emnet.
Ok nu har jeg så svaret her, men synes nu det var relevant nok :)

mvh jan
Jeg er altså meget ked af at jeg har bidraget til at denne tråd blev taget af, og jeg prøvede at undskylde over for starteren af tråden. Vil prøve at være mere diplomatisk fremover.

Green

Jeg mener nu kun der var een der var skyld i balladen, og det var spørgeren. Men nok om det.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis