Skilsmisse grundet overvægt

Jeps, det handler om tykke mennesker. Vi har nu i længere tid i omgangskredsen diskuteret om man kan søge skilsmisse med den begrundelse at magen har lagt sig umanerligt meget ud.  Deltag endelig i vores totalt useriøse debat.
Mth
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Jeps, det handler om tykke mennesker. Vi har nu i... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Sniffer den 17-05-2009 19:16
Gemalen havde også lagt sig godt ud.
Hans kommentar til dette var....
"Det er da fordi jeg lægger stor vægt på dig, skat"
Hvem mon har fodret ham op i den gode stand

Min kollega kalder det "tag over pishuset".

Inderst inde forstår jeg det godt, jeg vejer også selv lige under 0.1 ton. Min kone spørger tit om jeg slet ikke tænker på mit helbred. Jeg har stillesiddende arbejde og det har noget med sagen at gøre.

Jeg forstår godt hun ikke tænder så meget på fedt, men mere på de muskler jeg havde da vi mødtes / indtil vi fik børn.
Når børnene bliver lidt større vil jeg gerne til at tænke mere på mig selv, jeg håber ikke det er for sent til den tid. Men det er noget skidt.

En tidligere kollega jeg havde sagde citat Dan "Problemet er i virkeligheden at r*vhullet er mindre end munden". Dan vejede dengenag i omegnen 140 kg.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Jeg trøster mig med, at det kun er et spørgsmål om tid, før jeg igen bliver slank, for på kirkegården er vi alle lige (slanke)

Mvh. JørgenE
Hvorfor ikke anskue problemet lidt positivt.
Tykke mennesker er nødvendigvis ikke overvægtige - men en halv meter for korte.

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Skrevet af Buch den 28-05-2009 23:16
Hvorfor ikke anskue problemet lidt positivt.
Tykke mennesker er nødvendigvis ikke overvægtige - men en halv meter for korte.

Så mødte jeg for ikke så lang tid siden en der skulle kunne kigge ind af vinduerne på 3 sal

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Det er en skrøne at det kun er kvinder der tager på efter de har fået børn, jeg kan tydeligt se det i det lokale børnehus.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Ikke så sært.
Børn = ingen lagengymnastik = trøstespisning og tykke mænd!

Med venlig hilsen
ktm

Svigerfar kalder mavsen for "trykluftbeholderen til borehammeren"...

Hvad han så end mener med det

Thomas

100% LDS'er: har selv klippet hæk, har selv skiftet olie, har selv lavet børn - i forbindelse med sidstnævnte indrømmer jeg at jeg nok burde have gjort mig lidt mere umage :-D

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis