Åndsvag ide, eller?

Hej

Jeg er kommet på en formodentlig tåbelig ide, så jeg vil egentlig bare bekræftes i at det er en dårlig ide. Eller måske håbe at en eller anden kan komme med de lyse sten.

Problem:
Jeg vil gerne have en fast belægning i et nyt redskabsrum som jeg har bygget. Gerne nemt at lægge. Gerne noget alternativt til fliser.

Løsning 1:
Ganske alm. fliser, er nok den bedste løsning når det kommer til stykket.

Løsning 2:
Her kommer ideen, kan man lægge ca. 5 cm. alm. granitskærver (8-10 mm.) ud på arealet og derefter stampe/tromle det lidt fast og derefter feje noget stenmel ned mellem granitskærverne?
Vil dette give en fast holdbar overflade?
Skal man evt. kommer noget cement i stenmelen så det hærder?

Løsning 3:
Smide 5 cm. Stenmel over det hele og lade ungernes fødde stampe det til med tiden. Ulemperne er at jeg vil få blade mm. ind i skuret og skal altså feje en gang imellem. Desuden tror jeg at ungerne vil slæbe småsten ind i huset?

Løsning 4:
Her kommer din ide forhåbentlig!! Den må gerne indeholde noget med granitskærver

Med venlig hilsen
Birger
Hej Jeg er kommet på en formodentlig tåbelig ide... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jo men der er jo mulighed for at det kan hjælpe andre brugere. Og jeg kan ikke se hvad reklame gør skade så lang tid det har relevans og er sandt.
Velkommen på lds - du bør nærlæse følgende side (og specielt lægge mærke til regel nummer 7):

http://www.lav-det-selv.dk/Regler

/BOFH


Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

hvis ikke det er fordi du synes fliser er en dårlig løsning er det klart den bedste af de forslag der nu ligger...

Hvis du søger et pænt alternativ til en betonflise kan du jo kigge på belægningsklinker (hårdt brændte mursten). De fås blågasset - dvs. en rød sten bliver sort og en gul bliver grå (eller omvendt)...

Der findes også en belægning jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Det er et kunst-materiale bestående af små kunstige sten/kugler i ønsket farve. Materialet limes fast til støbt underlag (eks. beton)...

 


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også