hjælp, har en stoppet håndvask pinkybird 5 2100 24-04-2009 11:37 hejjeg har været lidt dum, og ikke tænkt mig om; jeg har tømt en smule jord fra en vase i min håndvask, og nu er den altså stoppet, er der nogen, der har en god idé, til hvad jeg kan gøre 6 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Næstformanden 1738 7323 24-04-2009 11:51 Jeps!! Under vasken sidder der formentligt en vandlås. Den kan du skille ad og rengøre. Alternativt kan du tage en svupper og pumpe afløbet. Men jeg vil nu anbefale forslag nr. 1. Ellers spørger du bare igen. Næstformanden Er ikke så aktiv i forummet for tiden...Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
pinkybird Trådstarter 5 2100 24-04-2009 12:01 okay tak, jeg prøver og ser om det virker, men skal jeg lukke for vandet først? synes nemlig jeg har læst et eller andet om det.
Næstformanden 1738 7323 24-04-2009 12:09 Altså hvis du mener vandhanen. Så ja!! Du skal ikke lukke for de små haner under vasken. Du skal skille afløbet ad og ikke andet. Afløbet er vel 32 mm tykt og samlet med en union (En stor møtrik lignende ting) Eller også er det trykket sammen. Pas på når du skiller det ad. Der kan godt være lidt vand i den, sammen med det jord du har hældt i!! Næstformanden Er ikke så aktiv i forummet for tiden...Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
pinkybird Trådstarter 5 2100 24-04-2009 12:39 jeg har lige et dumt spørgsmål igen; jeg har før jeg skrev om hjælp prøvet med afløbsrens, som nok var en dum idé, kan det skade, hvis jeg bruger en svupper, har nemlig ikke forstand på, hvordan man skiller vandlåsen. men har heller ikke prøvet med en svupper før, altså , hvordan fungere det; kommer vandet og jorden op igen, og så kan jeg fjerne det eller hvordan. ved godt at det er et dumt spørgsmål
Næstformanden 1738 7323 24-04-2009 14:09 Det med dumme spørgsmål kan vi tage en anden gang!! Så længe du ikke er handymand/kvinde eller VVS'er kan du sagtens stille alle de spørgsmål du vil, uden at vi griner!! Afløbsrens. Ja, det var nok lidt dumt. Især når der er en vandlås. Det er ikke meningen at jord og vand skal komme op. Måske lidt. Men ellers prøv at læse det andet indlæg du lavede under "lav hus" der forklares hvordan du bruger en svupper!! God weekend Næstformanden Er ikke så aktiv i forummet for tiden...Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
pinkybird Trådstarter 5 2100 24-04-2009 15:00 hej tak for hjælpen, har brugt svupperen, og det virkede