Nej - du må ikke kopiere noget fra andre uden deres samtykke.
Som udgangspunkt skal du selv fremstille det materiale der er på din hjemmeside. Ligesom du har gjort med billederne fra Afrika og sverige og den slags. Der hvor det begynder at bliver noget skidt, er hvis du finder en opskrift på en anden side og så kopierer den til din side, eller laver et link i din html kode så siden vises under dit domænenavn. Det samme gælder så også spillene.
Du må gerne lave en spil-side der så linker til forsiden af f.eks. gonzogames.com eller tdc-spil. Bare det fremgår tydeligt at man ikke længere er på din side, men er "sendt videre" til en anden. Lige nu ser det jo umiddelbart ud som om at du selv har lavet spillene og stiller dem til rådighed. Det er jo ikke helt korrekt.
Jeg synes det er super cool at du i en alder af 10 år kaster dig over sådan en hobby. Og set i det lys, synes jeg også du er kommet rigtigt godt fra start. Der findes også masser af bøger om emnet, hvis du skulle løbe tør for ideer. Omkring stavefejlene. så kommer det nok med tiden. Hvis jeg var dig, ville jeg helt klart skrive lidt om hvem du er på forsiden. Hvis man ved fra starten at du "kun" er 10 år, så bliver man nok lidt mere imponeret