Hva er din hobby?

hej hvad er din hobby min er at lave på min hjemmeside og at være udenfor min hjemmeside hedder http://itheisverden.dk/?id=232829 hvis der var nogle der gad se den.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Theis og velkommen til,

Ved ikke hvor meget man burde gøre ud af det, men du skriver selv at det er forbudt at kopiere. 80% af dit materiale er kopieret. Det afsløres af at du staver meget dårligt. Det er der i sig selv ikke noget galt i, men du burde få en til at læse korrektur på dine tekster, hvis du vil gøre dig håb at det skal blive mere seriøst.

Desunden linker du til spil du ikke selv har rettighederne til. Dette er rent faktisk ikke lovligt medmindre du har aftale med (i dette tilfælde) TDC Onlinespil. Samtidigt tilbyder du download af spil - det foregår så fra Gonzogames.com. Selvom de spil måtte være gratis at hente fra den originale hjemmeside, betyder det ikke at du må lave en side, hvor det fremstår som om at du tilbyder dine "kunder" den samme ydelse.

Det kan godt være jeg lyder som en bitter fætter, men vil bare oplyse dig om, at noget af det du laver på din hobbyside, kan få økonomiske konskvenser for dig. Hold dig til de ferieberetninger med billeder du selv har taget, og skru lidt ned for den information der "bare" er links til andre sider. Medmindre du gør opmærksom på at materialet ikke er noget du selv står for, men bare viderebringer infomation om hvor man kan finde f.eks. gratis spil, html koder osv.
Nej - du må ikke kopiere noget fra andre uden deres samtykke.

Som udgangspunkt skal du selv fremstille det materiale der er på din hjemmeside. Ligesom du har gjort med billederne fra Afrika og sverige og den slags. Der hvor det begynder at bliver noget skidt, er hvis du finder en opskrift på en anden side og så kopierer den til din side, eller laver et link i din html kode så siden vises under dit domænenavn. Det samme gælder så også spillene.

Du må gerne lave en spil-side der så linker til forsiden af f.eks. gonzogames.com eller tdc-spil. Bare det fremgår tydeligt at man ikke længere er på din side, men er "sendt videre" til en anden. Lige nu ser det jo umiddelbart ud som om at du selv har lavet spillene og stiller dem til rådighed. Det er jo ikke helt korrekt.

Jeg synes det er super cool at du i en alder af 10 år kaster dig over sådan en hobby. Og set i det lys, synes jeg også du er kommet rigtigt godt fra start. Der findes også masser af bøger om emnet, hvis du skulle løbe tør for ideer. Omkring stavefejlene. så kommer det nok med tiden. Hvis jeg var dig, ville jeg helt klart skrive lidt om hvem du er på forsiden. Hvis man ved fra starten at du "kun" er 10 år, så bliver man nok lidt mere imponeret :)
spil siden er nu lavet sådan at gratis-ting.dk de giver nemlig en ´slaks service hvor de så giver html koder til en hjemmeside så nu har jeg brugt dem der kommer så lige et pop up vindu ind til gratis ting men det er dem selv der har lavet det og html koderne kan du selv finde på gratis -ting.dk under siden ^^på din hjemmeside^^
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis