Bilen vil ikke starte wv golf 2

hey alle sammen.
 
 jeg er så uheldig at min bil ikke vil starte?
 (det er en wv golf 2 fra 1989)
 når jeg prøver og starte bilen sker der ikke
noget, der kommer godt nok en klikken fra motoren
men heller ikke mere,
og når jeg bare sætter den på tændning kommer der kun lys
i batteri/ & olie indikatoren

der er strøm på batteriet.
den starter fint når man løber den igang.
 
så hjælp mig, da jeg gerne skulle bruge den til/ og fra arbejde

på forhånd tak
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tyder på defekt starter. Hvis ellers kabler på starter sidder ok, og der kommer strøm på tynd ledning, når nøgle er i startposition, er det din starter, der er defekt
det tyder på starteren, men det kan også være din steforbindelse, prøv at tage et startkabel og sæt fra minus på batteri og til et af løftebeslagene på motoren, jeg har tidligere bøvlet med stel på en G2 hvor den kun klikkede.

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

ja nu er jeg hels "lost" da jeg ville prøve her til morgen vil den ingen ting men her i eftermiddags vil den sku GODT starte.
Det kan nu sagtens være starteren stadigvæk. Næste gang lortet driller får du en til at dreje nøglen, men du tager den store hammer og svinger starteren en på hatten. Det virkede på min golf indtil jeg fik ny starter.

Hvis den er meget slidt kan den stå så dumt at den ikke kan virke, men et lille slag kan hjælpe den på vej igen


hej Dig;

Jeg synes du skulle tage at få dit Batteri, rigtigt efterset Det er garanteret det der er stået af, du siger der er lys i dine lamper , Jaja men der skal ikke så mange amp til at få dem til at lyse ! Nej se at få et Autoværksted til at måle Batteriet så tror jeg problemet er løst??. Tjek lige at den lader nok.

mvh leif
Jeg hælder også til starteren, har selv haft problemet tidligere, det klikken du taler om er et typisk tegn på en starter som er kaput, skift den og jeg er 99% sikker på at din golf vil spinne som en kat igen....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis