Gratis tegnearbejde

Som nyuddannet bygningskonstruktør er det svært at få arbejde, fordi arbejdsgivere kræver jeg har erfaring. Men da det ikke er muligt at få arbejde, er det vanskeligt at opnå erfaring.

For at bryde denne cirkel er jeg villig til at arbejde gratis, for at få den påkrævede erfaring. Jeg kan tilbyde gratis tegningsarbejde i forbindelse med ombygning, tilbygning og renovering.

Tegningsmateriale:
- Teknisk tegnearbejde
- 3D billeder
- Udregning af mængder

Til brug for:
- Inspiration
- Godkendelse hos kommunen
- Håndværkere

Se mere på http://castella.orgfree.com

mail: [email protected]

Med venlig hilsen Henrik.

Som nyuddannet bygningskonstruktør er det svært at få arbejde, fordi arbejdsgivere kræver jeg har erfaring. Men da det ikke er muligt at få arbejde, er det vanskeligt at opnå erfaring.

For at bryde denne cirkel er jeg villig til at arbejde gratis, for at få den påkrævede erfaring. Jeg kan tilbyde gratis tegningsarbejde i forbindelse med ombygning, tilbygning og renovering.

Tegningsmateriale:
- Teknisk tegnearbejde
- 3D billeder
- Udregning af mængder
- Inspiration

Til brug for:
- Godkendelse hos kommunen
- Håndværkere

Se mere på http://castella.orgfree.com

mail: [email protected]

Med venlig hilsen Henrik.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder da interessant, kunne måske godt bruge lidt tegninger. Hvad skal du have af oplysninger - kan se på dit postnummer at du nok ikke lige kommer forbi og kigger :-)

Mvh Christian
Vi er i gang med et stort renoveringsprojekt og kan også godt bruge nogle tegninger og 3D visualiseringer. Jeg sender dig lige en mail.

Jeg kan i øvrigt godt forstå din problemstilling. Blev for nogle år siden uddannet teknisk tegner. Dengang blev man også uddannet til arbejdsløshed. Jeg kom aldrig rigtig i gang med at arbejde indenfor faget. Hæng i, så skal det nok lykkes :-) Finanskrisen varer da heldivis ikke evigt.

Mvh. Henriette

 

Hejsa Henrik.

Har lige sendt dig en mail... Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Anders

Har også sendt dig en mail :)
hvad med haver er det noget du også kan klar ??
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis