SABB reservedele

Er der nogle blandt læserne,som kender til,hvor man her i landet kan købe brugte reservedele til SABB motorerne,her tænker jeg specielt på den 2 cyl.18 hk og det drejer mere præcist om den såkaldte kombinerede vandlydpotte,-hvor lydpotten efter mere ned 20 års drift,har fået et hul,forrest forneden.

De har godt nok en på lager hos importøren i Århus,-men der bliver man jo flået helt ind til marven,så man natlige mareridt etc.

Mvh
Selvbyggeren
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har da endelig fundet ud af,at står man og mangler diverse brugte reservedele til SABB motorer,-ja så handles de såmænd af Nordsabb Århus,fra kr.200,-og opefter

Venligst Johnny V

Mvh
Selvbyggeren
Citat fra Johnny V

Er der nogle blandt læserne,som kender til,hvor man her i landet kan købe brugte reservedele til SABB motorerne,her tænker jeg specielt på den 2 cyl.18 hk og det drejer mere præcist om den såkaldte kombinerede vandlydpotte,-hvor lydpotten efter mere ned 20 års drift,har fået et hul,forrest forneden.

De har godt nok en på lager hos importøren i Århus,-men der bliver man jo flået helt ind til marven,så man natlige mareridt etc.

jeg kan måske hjælpe , vi har lavet uoriginale lydpotter i alu og rustfri , hvis din er ferskvandskølet skal vi bare ha din ferskvandsbeholder og det endedæksle med termostaten og så monterer vi den oven på en ny lyddemper i alu prisen er 2500 ,- hvis du har dele til at flytte over
+4540219207
hej vi har næsten alt i motor og reservedele til sabb 8-10-18-22-30 hk
hilsen søren +4540219207
Hej beva,
Jeg jar lige observeret dine svar i denne tråd.

Skal måske bruge en ferskvandstank til en Sabb 8 hl diesel type HG. Helst brugt
Er det noget du kan klare?

hvor er det billigst at købe nye reservedele til sabb tænker på vandpumpe membran og de 2 ventiler og ny termostat så det hele er i orden
søger reservedele til 10 hk saab motor. nærmere bestemt det rør hvor håndtaget griber fat i.

ses
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis