Problem med låsecylinder

Efter at have brugt alle de gode tips fra forummet i længere tid, har jeg endelig oprettet mig. Så først og fremmest vil jeg sige pænt goddag og takke for al den hjælp jeg har fået fra alle jer. Nu håber jeg at der er nogen der kan afhjælpe med en lille problem(/dumhed). Til min nye lejlighed købte jeg et ruko låsesæt bestående af 2 låsecylindere (6-stift), 1 postkasse lås og 1 hængelås. Problemet er så nu at jeg ikke har taget højde for at der var forskellige låsecylindere til kasselåse end normale indbyggede låse. Så nu ser alle låse ud som på billede 1 (vedhæftet), hvor de gerne skulle ligne den på billede 2 (vedhægtet). Har set at man købe såkaldte "medbringere", men aner ikke om man overhovedet kan montere de "normale" låsecylindere i en kasselås. Størrelse og alt passer, den mangler "bare" den der stang. Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt videre? :) -anbr
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej, du kan bare bruge medbringeren fra den gamle cylinder, du skal lige dreje låseringen bagpå cylinderen så låsetappen kan komme ud, og så lige udvide den lidt, så kan du tage medbringeren af sammen med låsetappen,- og husk ingen nøgle i cylinderen når du gør det....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis