Installation af emhætte/emfang.

Hejsa !

Jeg skal montere en Brandt Blomberg DXI 2904 emhætte, men mangler en monteringsvejledning.
[list]
[*]Der medfølger en hvid "kasse" som passer oven på emhætten, men der er kun mulighed for at sætte dem sammen med 2 skruer. Er det nok eller skal man selv bore ekstra huller ?

[*]Der er en sort "kasse" som passer oven på/i den hvide. De kan også kun sættes sammen med 2 skruer. Er det nok ??

[*]Hvordan sættes den sorte "kasse" fast i loftet. Den skal vel op og have fat i spærerne men skal man lave en ramme som den sættes fat i ???
[/list]

På forhånd tak
Mikael
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ups......
Jeg glemte at sige, at det er en frithængende emhætte og jeg er derfor lidt bekymret for, om den nu kommer til at hænge ordenligt fast i loftet.

Mvh
Mikael
Din tillid til denne side fryder mig selvfølgeligt, men tror du ikke du burde kontakte firmaet på mandag for at være sikker, de må da vide hvordan man bruger deres produkter, når brugsanvisningen åbenbart(?) ikke er tilstrækkelig.

Jeg tror ikke der er så mange i gruppen, der lige har denne Blomberg hængende i køkkenet, så du kan forvente et hurtigt svar.

Beklager, og selvom du ikke kan vente til mandag (jeg ved hvordan du har det) så gør det alligevel.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej Jørgen,
Jeg har fulgt dit råd og fået tilsendt materialet.
Tak for tippet du ;-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis