bundmaling krakkelere

Jeg har købt en Nordisk Snekke som har stået på land siden sidste sommer,og den var ikke renset af i bunden, da jeg gik i gang med højtryksrenseren kunne jeg vaske det yderste lag af, men den maling der er inden under er krakkeleret, er der nogen der ved hvad der skal gøres ved det inden den skal males igen
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som om der er en del lag bund maling på din bund. På et eller andet tidspunkt skal du have den slebet helt ned, eller der findes også nogle kemikalier der kan hjælpe med dette. Jeg tror ikke der er noget at være nervøs over, det lyder som mange lag gammel bundmalig. Men snak med nogle der færdes på din havn, det er langt lettere at se, end at gætte efter en kort beskrivelse.
Når du engang beslutter dig for at slibe bunden ned skal du prime den grundigt, men det kan du se meget mere om i Hempels lille bog, skibsprovanteringen udleverer den gerne gratis, ellers kig på www.hempel.dk så kan du sikkert få en tilsendt. oM DU SÅ BRUGER HEMPELS PRODUKTER ELLER ANDRE ER ET SPØRGSMÅL OM ERFARINGER OG TEMPERAMENT FOR DEN ENKELTE, PRINCIPPERNE I BEHANDLINGERNE ER JO DE SAMME.

gOD VIND nJORD

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også