Puch maxi tun.

Hej, vis man nu har en gammel puch maxi til at så ovre i laden.. Og men gerne vil renovere den og smide et stort tunsæt på og lave lidt sjov i gaden - Hvad ville i så vælge?

 Vis det ikke kan tunes eller tages...

Er det ikke mig i skal kontakte :)

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja.. Prøv at kigge på protuna.. Eksempelvis kunne sådan et sæt nok få den til at køre hurtigt..

http://www.protunahandels.de/product.asp?c=183166103&n=19067303&pn=19067390

Men vær opmærksom på, at jo mere du tuner den, jo hurtigere går motoren i stykker..

Mvh

Mark Herskind

Har kigget lidt på deres sæt :)
Ikke vis det bliver lavet ordenligt og kun bliver brugt til træf :)
- når jeg bruger mange penge på et projekt, er det ikke noget der skal moses til det yderste ( Måske på rullefelt ).
- Jeg har bare en gammel maxi til at stå, og tænke at det kunne være sjov at tune og stejle den, og se hvad man kunne få ud af den :)

 Vis det ikke kan tunes eller tages...

Er det ikke mig i skal kontakte :)

Ok, jeg troede bare du ville ud at køre ræs.. Hvis det er noget du vil have som seriøs hobby, skal du nok være forsigtig med protuna. De er ejet af T Hansen gruppen, som jo ikke er kendt for den aller højeste kvalitet.. Men jeg kender desværre ikke bedre steder..

Mvh

Mark Herskind

Ya i know :)
- Men har tænkt på at købe et stempel fra et tunkit til en 30 scooter.
Også porte std cylinder, også få det til at spille med mere benzin osv :)

 Vis det ikke kan tunes eller tages...

Er det ikke mig i skal kontakte :)

lav vær med at købe tun fra protuna

studs passeddr ik/kaburator passer ik/udstøning giver ik nok efekt/bund pakning spære skylle kanalanerne

altså der er meget der ik passer

hej alle jeg ville lige have at vide hvad for nogen dæk lige som dem på dette linkhttp://www.scootergalleri.dk/uploads_large_wm/420057.jpg

og et spøgsmål til :hvad er den bedste kabu til et 7,5 hk puch maxi tun sæt

 

prøv med en yamahakiller.! yamahakiller. er en cylinder med specelle køleripper med en "ring" uden om ripperne og de er sorte.! men med rette udstødning gir den ca. 12.5 hk. fra sig. men jeg ved ikke om de kan købes endu.? i nettet. men det kræver at der skal fræsse 3 mm. af krumtaphuset. "hullet" der hvor cylinderen kommer i.! prøv at kigge i www.polini.com og www.malossi.com og andre tun sidder.!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis