Tråden er låst

EL-KØRESTOL SØGES

jeg står og skal bygge mig en rc-plæneklipper. dertil skal jeg bruge en styrring fra en kørestol samt dens motorer... vil gerne
betale for den, bare ikke en million....:o)
 
Mvh Jesper hjorhøy

work hard at home, sleep hard at work.

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
i kan se projectet under hobby og fjernstyret plæneklipper og billeder af en rigtig model...

work hard at home, sleep hard at work.

Jeg er ret sikker på at du skal have et handicap for at få den fra hjælpemiddel centralen..

Prøv at kigge rundt på dba, guloggratis og hvad de ellers hedder..

Måske det her var noget:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59467631

Mvh

Mark Herskind

ja der er et par stykker men syntes de er for dyre... kiggede på en. Den havde elastik rundt om batterikassen og var ultra slidt... 3000,- det er min kone ikke med på... håbede mere på en defekt en, med intakte motorer... for fart regulatoren kan jeg selv lave...

work hard at home, sleep hard at work.

alt hvad der høre til handikappede er skide dyrt. Med en ny pris på div. ting fra 40.000 - 100.000 . Hvor det er bevilget fra kommunerne, dvs. at når ved kommende ikke har brug for det mere tager kommunen det tilbage og ligger det på lager.

( Jeg er selv kørestolsbruger ) Så at finde noget til under 3000,- er nok ikke til
Jeg har en i fornuftig stand, til 2500 kr, Den er ikke ny, men alt fungere.

Mvh Thomas Hansen

Kunne du ikke bruge motor fra et el løbehjul?


Hejsa
Jeg har en gammel elektrisk kørestol hvor batterierne mangler på. Forestiller mig omkring 1200,-

Mvh. Emil

Har du fundet en el-tingest, ellers kig under 3 hjulet scooter i den blå avis, jeg har en ven der har en der er som ny derinde du kan få for omkring 2500 nye batterier og ny lader radius 30 km og fart = 11 km i timen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis