Svalehalesamling i 1,4m lange brædder

Jeg har lovet min datter en himmelseng, en sådan rigtig fin seng med drejede balustre med kugler og spids i toppen, spejle og gardiner. Og så er det jeg tænkte at det ville da være lækkert at samle hjørnerne på en elegant måde, men......hvordan hulen får jeg fræset samlingerne i så lange brædder? mit svalehaleaggregat sidder på et arbejdsbord og der er altså kun 90 cm ned til gulvet og gavlenes brædder er 1,4m (fjællene er 2m og kan jo bare rage ud). umiddelbart er min eneste løsning at klodse bordet 50-60 cm op, meeen hvor stabil en løsning bliver det mon? Skal jeg lægge bordet på siden?Der er helt sikkert en ganske simpel løsning, ikk'? Min datter er på week-end hos en veninde og det ville da være fedt at kunne overraske hende søndag aften...Så hjælp mig lige. I er altid så kloge
Mvh
Helle på Møn

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nix, totalt umuligt at holde brædderne på plads, og det er akavet, meget akavet af fræse sideverts, ikke godt! Bor du langt herfra?...Så må du godt prøve;-) Jeg prøver noget andet.....
Mth
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Så læg da bordet så fræser styret peger opad, og understøt så brædderne med en buk e.l. hvor svært kan det værer
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis