LDS-hulmursisolering

Vil godt have efterisoleret væggene i mit køkken som jeg er igang med at renovere. Flamingoen er sunket en del sammen da det meste lå under det gamle trægulv. Jeg har imidlertid fået støbt så nu burde den ikke løbe nogen steder. Jeg har hældt ned i hullerne ved vindueskarmene men ville jo gerne have det helt om til loftet. Har overvejet følgende løsning:

Købe en sæk flamingokugler og bruge støvsugerens blæsefunktion til at blæse det ind i hulmuren. Har fjernet så meget fuge at jeg kan få en haveslange 50 cm. ind i hulmuren. Hvis jeg nu taper haveslangen fast i den ene ende af posen og lader støvsugeren blæse ind i den anden ende af posen så burde det vel blæse ind i hulmuren. Ved godt at posen sikkert ikke skal være helt fuld og at flamingoen har det med at komme ud af selv små revner min i princippet burde det vel virke ikke?

Er der nogen her der har prøvet noget lignende?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det har jeg set anvendt et par gange, det er dog ikke nok med en haveslange som indblæsnings rør/slange, du skal have en slange i samme diameter helst lidt større end støvsugerens  slange. Og så skal posen med kugler hænges op så de ligesom naturligt falder ned i afgangs slangen.

V.h.  Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis