synshal på amager ? jens x-mas 86 2300 15-04-2009 20:28 HejSaab'en fra 1990 skal synes nu og jeg kunne tænke mig at gøre det hos een af de lokale her på amager - nogen anbefalinger ??på forhånd takmvh jens 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
HansW 902 17-04-2009 09:59 Jeg har lige besøgt FDM i Kastrup, Løjtegårdsvej. Jeg tror manden der går lidt og keder sig.Gratis kaffe. Er det godt?Eller er det bare godt nok?
Lars ON 3102 2770 17-04-2009 10:54 Nu skal man jo passe meget på med hvad man antyder, men ikke desto mindre: Hvis du er interesseret I at få en klar vurdering af hvad kareten er værd, så er FDM sagen. Jeg har selv anvendt samme som Hans W herover, der udover den synsmæssige gennemgang af bilen også er meget villige til at give gode råd og pege på "problemer, der er under udvikling". Er din tilgang, at du "håber på, at den kan slæbes gennem", så bør du nok overveje et andet sted, da FDM ikke fedtspiller i den retning.
jens x-mas Trådstarter 86 2300 17-04-2009 12:51 hej med jerog tak for svar. Hvad jeg er ude efter var noget i retning af en "liberal" indstilling til tingene ;-)Jeg tror nu nok bilen er okay - et par småting som et lidt ridset lygteglas, stenslag i ruden osv ............ bilen har jo en alder hvor jeg meget nødigt vil alt for meget til lommerne ...........mvh jens
jens x-mas Trådstarter 86 2300 17-04-2009 20:45 well - så blev den synet .......... eller det vil sige - det blev den så ikke alligevel .... fuck! Brugte A-Inspektion, Kirstinehøj 73 i TårnbyDe var egentlig okay - og det den dumpede på kunne jeg, delvist, konstatere ved selvsyn.Defekt pakeringsbremse - den virkede kun på det ene hjul og det kunne man ved selvsyn se på rullenForskel på bremservirkningen på forhjulene - kunne man ligeledes se på rullenSlør i højre forhjul - den er jeg tilgengæld lidt mopset over for det blev målt "i hånden" og jeg kunne ikke selv mærke det og bilen er sporet perfekt og kører 200 km/t uden rysten, trækken eller andet ........ Derudover ville han dumpe den på CO2 - idet den lå en smule over værdierne for en KAT model. Det er min ikke (altså med KAT) og det troede han ikke rigtigt på så vi måtte igang med stelnumre mv, før han gav sig og konstatere at den lå langt under grænsen.Suma sumarum - en synshal "by-the-book" ......... så lad være med at slæbe dit gamle lig derhen ;-)jens