Brug for hjælp.

Vi er to studerende ved Handelshøjskolen i Århus der er igang med at skrive bachelor opgave og i den forbindelse har jeg brug for lidt hjælp. Vi laver en opgave om et møbelfirma og har i den forbindelse lavet et spørgeskema som vi meget gerne skulle have en helt masse svar på.

Så håber  i vil hælpe os og bruge ca. 5 minutter på at svare på spørgeskemaet så vi kan komme ordenligt igang med opgaven. Send gerne linket til alle jeres venner og bekendte.

http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp(...)

På forhånd tusind tak for hjælpen!

Hilsen Jacob og Maria

PS: Håber denne tråd er okay.

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så har i fået min hjælp.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Også her fra.

Med venlig hilsen
ktm

... også svaret (og flyttet tråden hertil, hvor den hører hjemme)

Mvh. JørgenE
Jeg har hjulpet mest!! Jeg har besvaret 10 gange... og for at det ikke skulle være for nemt, satte jeg bare krydserne forskelligt hver gang!! ;-)

Passer ikke. Men da jeg var færdig, ville konen også svare, da hun fik at vide det var om møbler og indretning...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce
Det må være det der hedder god værkstedshumor LDShumor. Stort grin.

Jeg sendte nu kun en gang, men satte til gengæld krydser i samtlige, bare for at hjælpe dem så godt som muligt.

Mvh. JørgenE

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Vi takker mange mange gange for svarene! Vi har nu NÆSTEN dem vi skal bruge:)

Hvis der stadig sidder nogle stykker der kan overtales til at bruge 5 min. på at svare på skemaet kan det nåes endnu og vi sætter stadig stor pris på alle svar!

Tak til jer alle!
Det har jeg også nu - men der er et alvorligt problem med spørgsmål nr. 14. Vi er jo nogle, som bor laaaaaaaangt
fra bymæssig bebyggelseude og ude på landet, hvor kragerne vender på hovedet og postbudet må medbringe madpakke i postbilen ;-)

Hvis du vil brokke dig, når du bliver udsat for dårlig service og uprofessionel optræden, skal du også huske at rose, når du oplever det modsatte!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis