Leje maskiner ??

Davs

Da jeg skal sørge for maskiner til weekendens lægning af udendørsbelægningen skal jeg brug flg.

230mm vinkelsliber med beton skive
Større borhammer (Med mejsel, skal hakke beton kant af)
Lille stenklipper
85-125kg pladevibrator.

Så vidt jeg kan se har Bauhause, Silvan osv. det jeg skal bruge. Dog har jeg igennem firmaet ALTID lejet hos Cito.

Nogen der kan komme med nogle anbefalninger??? tingene skal lejes fra fredag til Mandag.

KOM med jeres erfaringer med lignende job.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har brugt Nordjysk Lift (www.nordjysklift.dk) de sidste par gange jeg har haft behov for noget større (rendegraver, kango-hammer og motorbør) end en batterimaskine. De har været super-fine at snakke med og de har nogle gode maskiner så skal jeg selv bruge den slags en anden gang er det der jeg handler.
Havde det bare været her på vestsjælland, så er der mange muligheder.

Der er mange mindre mestrer og private personer der driver mindre maskineudlejning, og de er da til at snakke med hvad priser og lejetid angår...;)

Der ligger ikke en mindre anlægsgarter eller andet i nærheden af dig ?
Du kunne evt. leje det i weekenden derfra, til små penge i forhold til hvad de større maskinerudlejninger tager.
 
Jeg ved ikke om de lejer ud til private - men de har været så pokkers medgørlige, så jeg synes alligevel du skulle prøve at give dem et kald.

Nordjysk lift lejer også ud til private..

Men prøv at finde f.eks en entrepenør el tømrermester der lejer hos dem...
Og lej via dem

Det giver sommetider nogle ret heftige rabatter

De 2 første ting kan du vel købe hos Onkel Harald til samme pris som du skal betale i leje for dem.....

Stenklipper og pladevibrator kan lejes i enhver byggemarked (næsten)

Afhængig af hvad du skal bruge belægningen til så husk at hvis dit underlag ikke er godt nok -er dit arbejde spildt........ 


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Annonce
Ja nordjysk lift er ikke lige frem billige, men de har det hele.
Og har også hørt at der er voldsom forskel i pris private kontra firma vist ca 40% billigere for firmaer det.
Jeg bruger Del-Pin, de findes dog kun i det sydjyske. Rimelige priser, ingen depositum, proff-udstyr. Det Silvan og Bauhaus udlejer vil jeg kun kalde semi-proff og de kræver depositum.

Har du tjekket RamiRent - de har en afdeling i Ålborg?
Nordjysklift kan du sagtens få rabat ved også som privat. Jeg får mellem 20 og 30 procent på min privat konto derude men lejer efterhånden også en pæn del hos dem af grej.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg takker alle for hjælpen. Det er lykkedes mig at finde alt privat som er NOGET billigere. Dog skal jeg lige have fat i en fliseklipper...
Ja, privat maskineudlejning kan tit godt betalte sig.

Er normalt billigere, og afhentet og leveringen er generelt meget mere flexibelt.

Ingen faste åbne og lukketider og mulighed for afhentning levering i weekenden..;)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis