Ovenud Lykkelig

Ved ikke helt om tråden skulle være startet i "Helbred" da det er både fysisk og psykisk betonet.

Jeg lider af noget man kalder "Sommerglad"
Det betyder at jeg bliver rigtig glad og farer udendørs, når det er godt vejr. Bliver rigtig forårskåd.

Og for at det så ikke skal være løgn venter der et bryllup til Juli og et barn senere på året!!

Til jer "gamle" vil jeg bede jer tænke tilbage. Og til de "unge" vil jeg sige at i skal glæde jer. Uanset hvordan man har det, bliver alting lidt mere lysere og mere fantastisk når man skal have en lille.
Jeg var glad da mine 3 søstre fik unger. Men det er nu helt specielt når det er mig selv!!

Jeg ville såmænd bare dele  min glæde mine med-LDS'ere.

Fortsat god påske

Næstformanden (Kommende ægtemand og far)

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Kommende daddy

 

Tak for den !

 

Mogens


<p>Hilsen<br /> Mogens Kilde</p> <p><a href="http://m_kilde.skysite.dk/">http://m_kilde.skysite.dk/</a></p> <p>&#160;</p>
Under alle omstændigheder er foråret, især når vejret er som det er i disse dage, stærkt befordrende for det gode humør! :)
Held og lykke med dine "projekter" ! :)

Nu du refererer til de gamle, som jeg afgjort hører med til, vil jeg råde dig til at lade være med at have mere travlt, end at du kan nyde din ungdom helt og fuldt.
Det går så forbandet allerhelvedes hurtigt med at blive gammel, stivbenet og svækket.

Tror jeg vil hive min gamle, åbne bil (amerikansk ungdomsikon) frem i dag! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej næstformanden. Vil også gerne ønske tillykke med de kommende begivenheder. Ang. at følge med tiden, ja det går uhyggeligt stærkt. Føler mig stadig som en på 30, men registreringsattesten siger snart 57, men har 4 skønne døtre fra 19 til 34 år, som alle er kommet godt af vej. Den yngste er en efternøler. Når jeres første barn kommer,så gør som vi gjorde, det vil i aldrig fortryde. Tag et billede lige efter fødslen, og tag et billede hver uge efter det første år, og i vil se, hvor hurtig udviklingen sker, det er en fornøjelse, som i altid vil nyde med et stort smil. Held og lykke
Tillykke tillykke -

jeg er selv blevet mor for anden gang for fem måneder siden, og der er da ikke noget der er mere dejligt.

held og lykke, og tillykke også til moderen.

mvh
karina -også en 'sommerglad' der farer ud ved den mindste solstråle.
Nu er jeg så Sommer-ikke-helt-så-glad...:-(
Min kommende kone aborterede for et par dage siden:´-)

Hun tager det dog ganske pænt. Men man kan selvfølgelig godt mærke at der er noget galt. Især når vi 2 dage efter aborten, får indkaldelse til scanning!

Hun er helt afklaret med situationen. Der er og var ikke noget hun kunne gøre. Og hun er frisk på at prøve igen.
Det jeg er lidt bekymret for, er dog om hun så bliver helt vildt bekymret næste gang?
Altså, at hun hverken vil det ene eller det andet af frygt for at det sker igen.

Jeg har talt med et par stykker der har været ude for det samme. De fik tilbudt en psykolog. Det gjorde vi ikke.

Det skal siges at hun var godt 11 uger henne. Og selv siger at hvis kroppen udstøder barnet, er det fordi det ikke var levedygtigt.

Lidt træls at ændre et glad indlæg til et trist... But thats life!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Stor medfølelse her fra!
Citat: "But thats life!!" Citat slut.
Den må I hele tiden holde Jer for øje, selv om det er barskt. Livet går videre uanset alt.
Koncentrer Jer nu om det tilstundende bryllup.

Med venlig hilsen
ktm

 

Kære ven.
Måske det var en ide at bede om den psykolog hos doktormanden M/K. Det vil hjælpe jer begge enormt meget, så i kan komme videre i livet. Det kan ødelægge resten af jeres liv sammen hvis i ikke får det talt ud af kroppen.
Og så på den ingen min ven

Jeg er jo nok en af de gamle, dåbs atesten siger 1951 jeg har været Ungkarl det meste af mit liv, kun været "straffet" i 18 måneder, så det er ikke værd at regne i.
I dag kan jeg godt se at det ville have været dejligt med nogle børn omkring sig, men nu er det ligesom lidt for sent.

V.h.  Håndværkeren
I 2000 var jeg til 3 begravelser ved kammerater der døde i traffikken. De var i alderen 21 og 22.
Der hørte jeg ved en af begravelserne sige noget meget interessant: I har valgt at komme her for at tage afsked med en god søn, ven og kollega. Men det ender ikke her. Når i kommer hjem skal i tale med hinanden og andre om dette. I skal hjælpe hinanden med at komme IGENNEM og ikke OVER denne tragiske situation..."

Derfor har vi også snakket med flere venner og familie om det.
Jeg er sådan lidt, at jeg er OK. Jeg vil bare gerne sørge for at hun ikke har det skidt.
Og selvom jeg egnetligt har det fint nok, er jeg også opmærksom på at jeg kan blive ramt af et eller andet. Jeg havde en klump i halsen de første 2 dage efter. Men den er væk nu.
Vi skal til konfirmation på søndag. Så må vi bare håbe at de andre ikke kommer og bliver alt for medlidende. Det er faktisk også hårdt.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis