mini chopper vil ikke starte!

Hej jeg har købt mig en rigtig fed mini chopper
da jeg så skulle skifte gaskablet fordi at det var gået i stykker ville den ikke starte og når jeg drejer gashåndtaget giver det ikke ordentlig gas det er meget løst ved ikke hvorfor håber der er nogen der kan hjælpe.
Hej jeg har købt mig en rigtig fed mini chopper... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af memorex den 20-04-2009 08:44
okay men det ruller ikke selv tilbage det er det der er problemet.
Jeg går ud fra at du har monteret den fjeder der sidder oven på spjældet, det er faktisk den der skal trække rullen tilbage. Hvis det er et ældre kabel du har sat i, kan det skyldes at det trænger til at blive smurt. Der skal du bruge en meget tynd olie, den kan du købe i sådan en lille flaske i næsten ethvert supermarkede eller tankstation. Du skal også huske at dit håndtag skal smørres imellem styret og selve den del der ruller på styret, der til skal du bruge en konsistens fedt, en vaseline kan til nøds bruges, men den smelter ud når det bliver rigtigt varmt i vejret.
Hvis du ikke lige har sådan en dims til at smørre kabler med, kan du gøre det på denne måde:
Tag en lille plastick pose, klip et lille hjørne af i bunden, lige nok til at du kan stikke enden af yder kablet ind i posen. Bind en snor rundt om pose og kabel "stramt" hæld så noget olie i posen og hæng den så op så olie kan løbe ned i kablet, så vil den i løbet af en time have gennem smurt dit kabel, og du kan fjerne posen og monterer kablet på håndtaget igen.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis