Rysten i rattet på Volvo fra 1994?

Hey allesammen Jeg har en Volvo classic fra 1994, som altid har kørt helt fint. For nogle dage siden er den god begyndt at sige en underlig lyd når man starter den, og når jeg drejer i sving eller om hjørner, ryster/vibrerer rattet rigtig meget. Når man kommer op i fart og kører lige ud på en vej, så kører den ellers fint. Er der nogen der ved hvad dette kan skyldes? På forhånd tak. M.v.h. Peter
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne lyde som en drivaksel, der har oplevet bedre dage.

Med venlig hilsen
ktm

Jeg er blevet fortalt af nogen, at det kunne være servovæsken der er for lav. Jeg har lige tjekket den, og den er et stykker under minimumsgrænsen, men der er dog stadig væske i beholderen. Kan dette være problemet. Under alle omstændigheder, har jeg været oppe og købe noget automatgearolie som også er egnet til servostyring. Det er vidst det der er servovæske ikke? Jeg er dog nu kommet i tvivl om hvor vidt jeg må hælde det på min bil, der er nemlig ingen vejledning på dunken, om hvilke biler det kan bruges på. Jeg har som sagt en volvo fra 1994, en stationcar. det er vidst en 800 eller 900 serie. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? M.v.h Peter
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis