johnson 4 hk, 4 stroke. går ikke jævnt

hejsa

har lige købt en johnson 4 hk four stroke, men nu har jeg kørt med den lidt, og den svinger en del i omdr, når gas hådtaget holdes samme sted, ligeledes gør tomgangen.

der sidder en studs ovenpå kaburatoren, hvor der ligner der skal lide en slage på. når jeg sætte fingeren på den går motoren ud.
så jeg kunne formode at det var der fejlen evt. kunne ligge

nogle der kan hjælpe??
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
http://ishopmarine.com/ishop/jsp/AsplIsmCcatViewBase.jsp?&lvlCode=5&pCode=C0211777&path=BRP~A0000008~M0007225~M0007326~M0007327~C0211777&isFromCMS=false&hideAdd2CartButton=&isStandAlone=&is4CmsShop=&reqln=Unknown&reqem=Unknown&reqph=Unknown&reqFor=29&req4Browse=1&docId=&docName=&isForSupStore=false&cCatFilter=&eCatSupFldr=

det er den øverste studs på højre side af kaburatoren
Jeg kan ikke se billedet på hjemmesiden, men jeg formoder det er en studs hvorfra der skal gå en slange til udluftning af krumtaphuset, er der ikke en slange et eller andet sted der mangler noget at sidde på eller evt. en anden han-studs ?
Det er ikke krumtapsudluftningen. Så sidder der en studs til benzinen.
Og så er der en studs mere, og det er den jeg ikke ved hvor skal hen, der er ikke andre studser nogle steder.

Nogle ideer
Tror jeg tog fejl, der går en tyk slange fra topstykket til enden af karburatoren...
Der sidder under snortrækket et lille hul der er dækket til med fugemasse.
Kunne det vare krumtapsudluftningen???
prøv og tag et billed af det, så er det ofte lettere og hjælpe.

Venner er som tygge gumme de klistre alt sammen :-)

Fejlen er fundet, der var skidt i karburatoren, den skulle pustes igennem flere gange for skiftet var væk, og studsen skal stå åben...

Tak for hjælpen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis