Rulleport af smedejern

Jeg kunne godt tænke mig at lave en smedejerns rullelåge til min indkørsel. Men er der nogle der har nogle erfaringer med hensyn til styreskinnen og motortræk, selve lågen er jo ikke det sværeste at svejse sammen. Lågen skal være 300cm bred og ca 150cm høj. Er der evt nogen der ved hvor man kunne købe en brugt

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I Bauhaus er de ved at udfase Somfy-produkter. Har netop selv købt automatik til svingporte til kr. 2.500,- normalpris 4.295,-. Til en rulleport som din har de en model der kan tage en port op til 4 meter mener jeg, til kr. 2.800,- normalpris 4.695,-. Og så er der jo stadig de 5 års garanti som Bauhaus giver!!!!
Jeg ved de har modellen i Vejle og tror også den er at finde andre steder, ring blot og spørg dem.
Skrevet af jesper r på 13 apr 2009 19:02
Du kan bruge motor fra en ledhejse port , så lave det med noget kædetræk og lave noget afskærmning , så det holder til vind og vejr

God idé. Det vigtigste er holdbarheden. Jeg fik råd fra denne mand. Det er godt nok en virksomhed, men han brænder for sit fag og har givet mig meget vejledning i forbindelse med mine selvbygs-projekter. Det koster intet at spørge i hvert fald.

KM Smedejern
flotte smedejerns porte m.u aut,fås i Polen,har plan om købe 1 i år

 se min hjemmesider www.haveogparklamper.dk der finder du også STUK

 

Trådstarten nærmer sig sin 2 års fødselsdag, så mon ikke porten er lavet?

Det er vist kun jer reklametrolde, der liver den op, med upassende mellemrum

mvh jens
rulleporte" href="%3Ca%20title=%22rulleporte%22%20href=%22http://www.garageporte-tilbud.dk/rulleporte.html%22%3Erulleporte%3C/a%3E">Rulleporte til alle behov... Vi rådgiver dig effektivt og professionelt og kan vise dig mange eksempler på rulleporte så du finder den rette til dit hjem.

Kontakt gerne rulleporte" href="%3Ca%20title=%22rulleporte%22%20href=%22http://www.garageporte-tilbud.dk/rulleporte.html%22%3Erulleporte%3C/a%3E">A - porte aps for en snak om rulleporte og andre døre til hjemmet...

-

ckd: ren reklame er en grim ting!



Mvh Mærsk

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis