Hvad ville i fylde i her? (rundt om eldåser)

Hej!

Jeg har lige limet mine indmuringsdåser fast med Lip fliseklæb.. dejligt nemt... så nu får det lige lov at tørre til i aften så limer jeg lige rørene i også....

Men hvad ville i fylde i rundt om ? Som i kan se skal der rimeligt meget i nogen steder :)

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
sand+cement da det ligner beton væge du har i forvejen...

Venner er som tygge gumme de klistre alt sammen :-)

Det er lige nøjagtigt beton vægge... jeg tænkte på at købe sådan en grov beton færdig blanding i Bauhaus, men jeg synes kornene var lige store nok...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Så lad være med at fylde helt op. Så kan du lave en god overflade med sandspartel til sidst.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Nu har jeg købt en færdigblanding af grov beton ude i bauhaus... Så fylder jeg ikke helt op, og spartler over til sidst :)
Ja og husk at forvande eller helst svumme dine revner, ellers revner din rep.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det er da 100x nemmere lige at blande en omgang smat (sand/cement/mørtel) end at skulle pangle med grovbeton (Her tænker jeg på de sten som er deri)
Skrevet af Rustkongen den 11-04-2009 16:54
Svumme??


En tynd suppe af vand og cement.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Når man bor på 2 sal er det nemmest at hælde noget fra en sæk i en spand og så hælde vand i :D

Jeg har skåret hullerne store nok til at der er plads til grov beton ;)
Skal jeg så lade denne svumning tørre eller?
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også