Indstilling af ventiler på en peugeot 306

Ville høre om der er nogle der har data på hvordan ventilerne skal indstilles på en 306, det er en 1,6 motor

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Du kan stille ventilerne med en ventil stiller. Husk at det skal sidde helt stramt.

Men jeg har et lille billed du kunne prøve at kigge nærmer på. Jeg håber det var dette du var ude efter:D

PIS!! Hvordan f..... ligger man billeder ind hehe, lyder måske lidt skævt. Men har prøvet at sætte ind alm. hvis: Ctrl + C og insæt.

Chef C1.

Maskinmester/Manager

Olsen - Din Service
peugoet 306 kører da med hydrauliske ventiler der stiller sig selv... det gør de fleste biler da fra 90 og frem

Venner er som tygge gumme de klistre alt sammen :-)

LooOOooL.

Haha:D Jeg har hvist misforstået dit spørgsmål.

Hehe.

Min fejl.

Krudtmanden I/S Ervhereservice

Chef C1.

Maskinmester/Manager

Olsen - Din Service
Min er en årgang 94, og den er ikke med hydrauliske ventiler.. det er noget med man skal indstille dem med forskellige mål, det er dem jeg er ude efter..
Hvis du vil lave det selv, er der nok ingen fornuftig vej udenom at investere i en Haynes 306-bibel, evt. låne den på Bib, hvis de har den. Og der er desværre ingen steder, hvor de bøger er billige, de koster ca. 200 kr uanset hvor du kigger. Biltema har dem, men de ligger jo i Aalborg og Næstved, ikke oplagt, når man bor i 5000-området.

Ellers prøv at kigge på Rapidshare, der er en 306 repair manual. Om det er lovligt, ved jeg ikke, den dukkede op ved en ganske almindelig Googling på emnet.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Annonce
Tak , det var lige det jeg ledte efter...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis