Go' påskeundskyld...

Ja så skete det igen... påskebryggene røg ind, forstanden røg ud, og så var der plads til flere påskebryg

I takt med at promillen fik overmandet IQ'en, var der flere og flere indlæg, som lige skulle have en kommentar

Så hvis I synes, der er mange indlæg herfra, så trøst jer med, at jeg er lige så flov over dem i morgen, som I er trætte af dem i dag

Men herfra ønskes trods alt en rigtig god påske fortsat

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hehe ja hvem har ikke prøvet det. Det er sku altid når promillen er højest man har mest at sige.

Men jeg mener jeg har set et sted at den der fornemelse af det man lavede igår bare var noget der aldrig skulle være sket. Er en forsvars mekanisme kroppen bruger til at fortælle en at man ikke skal drikke igen det er også derfor at man tit efter en 100hestes brandert siger jeg drikker aldrig mere. Altså en phygisk bivirkning af alkohol.

Måske er det sandt jeg kan ikke sigde det. Men det lyder sandsynlidt i mine øre.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
Nå, jeg troede ellers det kun var mig, der havde det på den måde!! :)
Det er ikke få gange, at jeg næste morgen med nogen angst og bæven har lukket min PC op, for lige at se, om jeg har vovet mig ud i noget overilet.
Men nu er jeg ovre det, idet jeg har fået en meget effektiv afvænningskur, nemlig urinsur gigt! :(
Så er det slut med øl, vin, sprut, kød og andre af livets purin-lyksaligheder, og det er overhovedet ikke svært at overholde. Overtræder man, er der kontant og smertefuld afregning! Røvsygt! :(

Med venlig hilsen
ktm

 

Albino...: det kan vel ikke være så galt endda - du kan da stave endnu..

Sniffer  
@Sniffer:
 
Så længe der er mindre end 3 eksemplarer af hvert bogstav på tastaturet, er der god chance for at jeg selv i den værste 40-hestes kan frembringe et indlæg, folk nok vil finde sært rent holdningsmæssigt, men ikke for dets indhold af stavegeder.
 
Det er sket et par gange, at jeg dagen efter har undret mig over et af mine egne indlæg - dels fordi det er skruet nogenlunde læsbart sammen, dels fordi jeg ikke har den fjerneste erindring om at have lavet det

I den slags tilfælde er det, man glæder sig over at man ikke er online på farligere steder end webbanken og årsopgørelsen fra Skat  

Man kommer til at tænke på videoen til Genesis' Land of Confusion (hed den vist nok), hvor man ser Ronald Reagan vågne op efter et mareridt og trykke på knappen Nuke i stedet for Nurse...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis