gipsloft i badeværelse+spot

skal til og lave nyt loft i badeværelset. og der skal gips op. skal det være en vådrums gips.  eller kan en alm gøre det. nu når det er loftet?

vil gerne ha spot op og har fint med plads over pladen hvad for nogen vil i anbefalde


 do it youselv

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis badeværelset er godt ventileret kan du sagtens bruge en almindelig plade på loftet, jeg har selv valgt en vådrums, så slipper man for problemer.

Hvis spottene er inden for vådzonen, så skal den havde tilstrækkelig høj IP klasse der er egnet til fugt.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Hvor højt har du fra gulv til loft på badeværelset?

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
ca 210cm



synes ikke lige jeg fandt nogen lavenergi spot som ikke var led. har du ikke et link til nogen ?


 do it youselv

Nå, det var ærgeligt, hvis du havde mere end 2.25m kunne du nøjes med almindelig spot, men i dit tilfælde skal du have fat i "vådrums" spot.

Har du isolering i loftet?

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Annonce
der har været. men da taget bliver isoleret til sommer. vil jeg ikke få noget særligt ud af og isolere igen. så er det et problem bliver det ikke sat op igen

 do it youselv

Hvor meget luft har imellem gipsloftet og det tilstødende bygnings matriel?

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
20cm ca på nær lige midt i hvor der er en bærerne bygning planke

 do it youselv

Jeg kan anbefale du roder Nordlux's katalog igennem, de har en del vådrums spot til dødelig priser samt i pæne design. På sidste side kan du se monteringsmål, så de passer til dine krav.

http://www.e-pages.dk/nordlux/4/7

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis