Kaleche Apollo 32

Hej er der nogen der ved om man kan købe en færdigsyet kaleche til en Apollo 32 ?

Har en bekendt der mangler en - helst i en fart -da det viste sig at den der sad på båden var gået i stykker under transport - og iøvrigt særdeles mør....


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af shortcut den 09-04-2009 08:13
Hej er der nogen der ved om man kan købe en færdigsyet kaleche til en Apollo 32 ?

Spørg evt. Kapell & Annat - de laver kalecher i prima kvalitet. Efter min mening bedre end Schultz. På hjemmesiden har man mulighed for at få et tilbud pr. e-mail.

En kaleche kaldes på svensk "kapell", bøjler kaldes for "bågår" og et vindue kaldes for et "fönster".

WS
Skrevet af albino den 09-04-2009 09:59
Eller Schultz Kalecher i Kolding. Det er der, vi bestiller ny kaleche til vores båd her 'lige om lidt'.
Nu skal du da til at passe lidt på Albino, med alt det nye du skal have til skivet i år, bliver der ikke til diesel til dyret nede under dørken på plastikbaljen

Så er det jo et held, vi har det meste af en tankfuld tilbage fra sidste sæson

Hvis du så de sølle laser, der er tilbage af den gamle klud, ville du vide, at det er absolut nødvendigt med en udskiftning i år. Syningerne og stoffet er simpelthen så mørt, at man kan jage en hånd lige igennem, uden at gøre sig de store anstrengelser.

Men bortset fra det, så er vi nok dyrere i drift, når vi ligger stille, end når vi sejler

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis