Klumper i cement

Jeg har noget Maxit Multi 280 (tyndpuds/vandskurings mørtel) hvor der bare skal i blandes vand.

Sækkene har lagt ca. 6 måneder i min garage her i vinters, da jeg åbner en sæk nu kan jeg se at der er kommet klumper i det, det er IKKE hårde klumper de kan nemt klemmes i stykker med fingerne, så jeg tror nemt at det kan røres fint sammen med vand...

Men har det taget skade når der er klumper i ? eller kan jeg uden problemer bruge det ?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
pisk der godt, så får du ikke bøwl med det.
Skrevet af sælbyggårn den 08-04-2009 20:25
Jeg har lige sat fliser op med fliseklæb i samme stand, - en tur gennem køkkenets si og så er det så godt som nyt!!!
Hvad sagde din bedre halvdel til at sien nu hører til i din værktøjskasse ?

/Jørgen

Det vil jeg aldrig bruge. Det kan godt være det kan røres op men det må da have mistet noget af virkningen.
Så jeg vil helt klart ofre penge på en noget nyt.
Det lykkedes mig at skjule det, gøre den ren og hænge den tilbage igen, - men jeg rystede som et espeløv, da hun første gang tog sien for at skylle persille i den, men den gik, pyha! :D! Kan råde andre til at købe en si, næste gang de skal til isenkræmmeren, man ved aldrig, hvornår man får brug for at fjerne klumper fra en sæk cement!
Annonce
Jeg har været på den samme, altså måttet ty til køkkensigten, fik klaret cementen, men konen så der var sket noget med sigten, idet jeg ikke hurtigt nok havde fået renset den og hængt den på plads. Cement får trådnettet til at ruste lynhurtigt, og så var jeg afsløret. Det falder ikke i kategorien af ting hun holder af. :(
Cementen virkede udmærket.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har også prøvede samme der virkede cementen bare ikke !!!

Lidt surt at slå 5 nye sålebænke af igen :(
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis