Puch Maxi K vil ikke slukke på lygten?

Hej. Jeg har lige fået en Puch maxi, som jeg aldrig har haft før. Jeg prøvede så at starte den, men kunne ikke slukke den på lygten, som mine forældre sagde man skulle. Jeg har prøvet at vippe den lille knap frem og tilbage, men intet sker. Hvad skal jeg gøre? Altså, lygten virker fint, men den vil bare ikke slukke. Har lagt mærke til at der er 3 huller under lygten, men kun de to af dem er ledninger i. Er det normalen?

På forhånd tak.

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så må du fortælle dine forældre at det skam ikke er alle Maxier der slukkes på lygten, der er også modeller hvor der sidder en lille knap ved det ene håndtag på styret
Jamen da, så foreslår jer søreme at du kører hen til forhandleren og beder ham vise dig hvor du skal slukke for den. Længere er den da ikke vel lille ven
Skrevet af lyhneren den 07-04-2009 12:09

 Jeg prøvede så at starte den



Den skal være startet før du kan slukke den.
René
Skrevet af knallan den 08-04-2009 08:34
Hej

Det er nok den sorte ledning der mangler,den skal gå inde fra svinghjulet og op til forlygten.

Hilsen Allan
Hej Allan.
Nu skal du regne med at det er en nybegynder der har problemerne, jeg tror ikke han / hun er nået til pilleriet endnu. Og er det en helt ny Maxi er det bedste at lade forhandleren hjælpe i starten, du ved godt at begynder do at rode, bortfalder garantien.

Hej Håndværkeren.

Jeg kunne jo ikke vide, at det var en helt ny Maxi!!!
Skrevet af knallan den 08-04-2009 09:58
Hej Håndværkeren.

Jeg kunne jo ikke vide, at det var en helt ny Maxi!!!
Det ved jeg da heller ikke om det er, jeg gætter bare på det, eftersom Forhandleren har fortalt om tingene, og spørgeren snakker om at mor og far siger så !
Så må det næsten værer en nybegynder (tørret på kakkelovnen i nat)

Garanti?? hvad, hvor - puchfabrikkerne lukkede da for lang tid siden, så hvilken garanti er det lige, at i snakker om????

Alternativt kan du jo bare rive tændrørskablet af tændrøret!! - Men pas lige på at du ikke får stød,, hehe

By the way: så kan du jo bare lave din egen kontakt (standard et-faset eller lysrelæ) der arbryder forbindelsen imellem tændrørskablet og tændrøret, ik?!?!

<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-3954308910078543";
/* LDS-BLOG-ENHED */
google_ad_slot = "6666155820";
google_ad_width = 468;
google_ad_height = 60;
//-->
</script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>

Tak knallan, det var det der var galt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis