Pris på VVS arbejde

I forbindelse med udnyttelse af 1 salen på vores hus ønsker vi at etablere varme samt et badeværelse.

Jeg har indhentet et tilbud fra en håndværker som jeg synes umiddelbart lyder ret dyrt.

Opgaven består i at tilslutte 4 radiatorer til det eksisterende anlæg. (Naturgas) Der er ført rør i skunken til radiatorer i underetagen. Håndværkeren bekræftede at de nye radiatorer uden de store problemer kunne kobles på disse rør.
Radiatorer inkluderet i prisen.

Udover det skal der etableres faldstamme til bad, toilet og håndvask, samt brugsvand til disse.

Det nye badeværelser kommer til at ligge ovenover et eksisterende badeværelse i underetagen. Der skal etableres afløb/faldstamme som føres gennem bjælkelaget og kobles på eksisterende afløb/kloak i badeværelset i underetagen. Rør er IKKE blotlagt i badeværelset.
Brugsvand er ført op i bjælkelaget således bruser, toilet og håndvask kan kobles på.

Det er udelukkende rørføringen til badeværelset samt etablering af radiatorer vi har fået tilbud på.

Matrialer = 34000
Arbejdsløn = 19500
+ moms
I alt = 67500,-

Det synes jeg lyder af ret meget.
Hvad er jeres kommentarer?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Materialerne lyder af meget, men hvis det er guldhaner osv kan det forklare sagen :)
Du skal nok specificere materialeposten især noget mere. Der må i hvertfald være mere og andet end de 4 radiatorer med tilbehør.
Det er noget kompliceret at vurdere tidsforbruget, når man ikke kender lokaliteten, men alt i alt ville jeg nok overveje en hel del LDS i et sådant projekt og selv stå for materialekøbet via online-forretninger. Der er virkelig avancer på VVSudstyr, der rigtig vil noget, og det vil ikke undre mig om du hurtigt kan få barberet den post ned til det halve eller mindre.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det står dig jo frit for at få et tilbud fra en anden håndværker. Så har du noget at sammenligne med.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis