makita bhp 452 rfe/rfx freak?

hej der - hvem kender forskel på en makita skruemaskine bhp 452 rfX og rfE ?
 
X&E? hvad pokker er forskellen? Begge kan købes i england, RFE er dyrere og den model der kan købes i dk. Men hvad er RFX'en så? 
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

bhp452rfe er der 2 batterier med, hvor der i bhp452rfx kun er 1 batteri med og så er det forskellige kasser de leveres i. Ellers er der ikke nogen forskel på maskinerne.

bhp452rfx er efter min mening en kampange model.

jeg ved det er en gammel tråd, men jeg vil da lige nævne, at det ikke har noget med antallet af batterier at gøre, men derimod den kasse de kommer i. rfx kommer med en alu kasse mens rfe kommer i en kasse af plastik.....mærkeligt at rfe er dyrest......
Måske fordi der er 2 batterier i plastikkassen og kun et i alukassen...

det bliver sjovere og sjovere. alukassen har (også?) 2 batterier - jeg endte nemlig med at købe rfx-2 hos http://www.lawson-his.co.uk/ , og der er en god sansynlighed for at 2 tallet indikerer 2 stk batteri.

Selve maskne  er så stærk at den flår skruer over - og det er faktisk et problem nogen gange hvis ikke man er forsitig...  batterierne er ikke det vilde at prale med - jeg skulle synes at 2 stk 18v 3ah burde give massr af driftstid men jeg er ike vildt imponeret.. til gengæld lader den top hurtigt...

Skrevet af jacobh på 11 jul 2010 10:11

det bliver sjovere og sjovere. alukassen har (også?) 2 batterier - jeg endte nemlig med at købe rfx-2 hos http://www.lawson-his.co.uk/ , og der er en god sansynlighed for at 2 tallet indikerer 2 stk batteri.

Selve maskne  er så stærk at den flår skruer over - og det er faktisk et problem nogen gange hvis ikke man er forsitig...  batterierne er ikke det vilde at prale med - jeg skulle synes at 2 stk 18v 3ah burde give massr af driftstid men jeg er ike vildt imponeret.. til gengæld lader den top hurtigt...


Du må lige forklare mig hvordan den hiver skruerne over for dig. Jeg har en væsentligt kraftigere maskine og intet problem i den retning.

Jacob
Annonce
@Rider Øh nej....du kan få den med 1, 2 eller 3 batterier i både rfe eller rfx modellen. Bestilte rfx m 2 batterier hos toolstop.co.uk i fredags. Glæder mig til den kommer i morgen.

den flår skruerne over - eks en 5x70 climtae-x skrue. Hvis jeg skruer den ned i noget fornuftigt træ, eks bøg, så flår den skruen over hvis ikke jeg passer på...-

Har du overvejet at benytte moment indstillingerne ?

Jacob
synes aldrig der er præcise nok til at kunne fyre skruen i lige dertil hvor jeg gerne vil have det...
Næ men som max limit er de fine hvis de ellers går højt nok op.

Jacob
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis