At bruge vc17?

Hej

Har lige vådslibet mit glasfiber skrog på min 535 Shetland båd, er lidt usikker om jeg kan gå i gang med at male med vc17 oven på den gamle bundmaling (ved ikke hvad der er brugt af bundmaling før)

Så er ? binder vc17 når den påføres oven på den gamle bundmaling??? som er en såkaldt blød maling.  (Hård maling oven på blød maling)

Håber i kan hjælpe?

Hilsen Shetland 535.........
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Da vi gik over til VC17 sleb vi alt det gamle maling af, da man helst ikke skal male hård bundmaling oven på blød. Det kan bedre gå med blød på hård maling.
Ellers er VC17 uhyre nemt at have med at gøre, da det er tyndt som vand og der næsten ingen lag bygger op i tidens løb.
Held og lykke med projektet.
Hej
Den går desværre ikke du skal helt i bund
altså ind til gelcoat og der må ikke være rester af bundmaling tilbage
derefter grunding med vc tar og til slut vc 17.
husk læs brugsforviringen grundigt,

Hitman
Alt er let.( hvis man ka )

Hej igen.

Jeg takker for oplysningen, godt jeg ikke gik i gang med VC17 oven på den bløde maling, jeg må bare i gang med at få det gamle bundmaling af samt det ville være rent nedtur at bruge 2liter maling til 1000kr som ikke virket

Hilsen Shetland 535.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også