Lazy -Jack

Er der nogen, som kan hjælpe os med vejledning evt. tegning til en Lazy-Jack.

Vi har en B-31

Med venlig hilsen
Helge N Jensen
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er tegninger der viser principet i mange bådudstyrskataloger og desuden i mange sejler bøger, måske specielt i lidt ældre bøger...

Eller så tag en tur på havnen der ligger sikkert nogle både i vandet endnu og da det sikkert er de større både der overvintrer er det også sandsynligt at de har lazy jacks.

Du behøver ikke at købe færdige sæt, men kan nemt nøjes med at købe tov og blokke samt hvad der nu ellers skal bruges.

Fordelen ved havne turen er måske at du kan få en snak med brugeren af et system og måske er der lige et fif der får det hele til at virke meget bedre...

Ellers kig på B-31 hjemmesiden, linket kan du finde på link til den maritine verden, kig under bådklasser, jeg har set den så sent som idag...

------------------
smile wink Venligst Njord wink smile

MVH Njord
Siden er ikke tilgængelig uden login.
Ærgerligt, det ser ellers ud som en god side. Men jeg kan da godt fortå at de gerne vil yde noget til medlemmerne som andre ikke får.

Erik
På med vanten, du behøver ikke at være medlem du skal bare lade dig registrere som passport bruger, der er forklaring på siden,, samt link osv.

Jeg er heller ikke medlem men det tager kun 2 min så har du adgang.....

Men som B31 sejler skulle du måske overveje om det ikke var en forening der kunne være OK at være medlem af !!!!!

------------------
smile wink Venligst Njord wink smile

MVH Njord
Annonce
Jeg har ikke en sådan båd. MEn du anbefalede jo siden, og jeg synes at den faktisk ser interessant ud. Mange ideer til både, ja vel de fleste kan vel også bruges til andre bådtyper.
Der er faktisk mange bådtypeklubber der har sider med gode tips som jeg har brugt. Lige fra Wayfarer og opaf i størrelse.

Sorry jeg havde ikke lige set at vi havde fået en ny mand på banen... Du er tilgivet....

------------------
smile wink Venligst Njord wink smile

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis