Spørgeskemaundersøgelse af lystsejlere

Hej Vi er to studerende fra Aalborg Universitet, der er ved at skrive vores speciale. Dette skrives for en dansk virksomhed SerEnergy A/S, som har udviklet et nyt produkt henvendt til blandt andet lystsejlere. Vi er derfor ved at lave en undersøgelse af lystsejlere, deres båd og bådmotor. Det vil derfor være til stor hjælp, hvis I vil videresende denne mail til jeres medlemmer. Det eneste, de skal gøre, er, at klikke på nedenstående link. De deltager dermed også i en konkurrence, hvor præmien er en sejlerjakke til en værdi af 1.500 kr. http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=U45DYKYNCPCK På forhånd tak for hjælpen :-) Med venlig hilsen Mia Reidun Andersen og Rikke Kirkegaard, Aalborg Universitet
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ohøj, er der ikke nogle af alle jer gamle gubber, der kan hjælpe disse seriøst arbejdende piger, ved lige at udfylde dette spørgeskema. Det gør ikke ondt, hvis du er nervøs for det, og tager ikke så lang tid, og så har du sikkert selv nogle gode grunde til at udfylde det, lad mig høre. Hvis der er nogle af jer der ikke er så kække på det der med at gå ind på et link, så giv lige et praj.


 

Så har vi i hvert fald svaret - det tog 3 minutter, og gjorde slet ikke ondt.

Seriøst - Kaptajn Vom her har selv læst på Københavns Teknikum, inden Internettets tid, men havde vi haft de muligheder, der er i dag, havde vi også benyttet os af dem.

Derfor - når der kommer sådan en henvendelse, så vær sød at tage den alvorligt. Det er de unge mennesker, der skal være med til at betale vores pension, vi hjælper.

Jepe: Hvis du sad fredag aften på vej i Jomfru Ane, tror du så, din første indskydelse ville være 'Vi laver lige et indlæg på LDS'? Vi tror rent faktisk, de to piger arbejder seriøst med tingene.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hej I 2 piger.

Jeg vil gerne deltage i jeres undersøgelse, men kan ikke komme igennem. Send venligst linket direkte til mig på mailadresse [email protected]

Venlig hilsen Finn
Skrevet af Finn Gevind den 04-04-2009 01:21
Jeg vil gerne deltage i jeres undersøgelse, men kan ikke komme igennem. Send venligst linket direkte til mig på mailadresse [email protected]

Kan du heller ikke hvis du klikker her? Det kan jeg nemlig, og det første der spørges om er om jeg vil have det på dansk eller engelsk.

WS
Skrevet af grandoldman den 04-04-2009 07:55

ups så ikke dit lille "her"

Næh - det var en finte :)

WS
hej det mangler hvor gammel båden er
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Hej allesammen Hvor er det simpelthen så dejligt, at I er så interesserede i at hjælpe os. Vi er meget taknemmelige :-) Håber I vil gøre det, at indsætte linket i en mail og videresende det til alle jeres dejlige sejlervenner. Vi har virkelig brug for alle de besvarelser, som vi overhovedet kan få. Så bare spred rygtet :-) Hvis I eller jeres venner har problemer med at komme ind på linket, så få dem endelig til at skrive til mig på min email, som er [email protected].. Så skal jeg nok gøre alt for at hjælpe dem, ellers er der sikkert også nogle kloge hoveder herinde, som kan hjælpe :-D Med venlig hilsen Mia Reidun Andersen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis