uenighed med taksator.

Min bil er erklæret totalskadet. Jeg er uenig med taksatoren om vurderingen af bilen. Jeg synes, at han har sat værdien for lavt? 15000kr

Hvor meget tror i jeg kan får for såden en.

Suzuki,Baleno 1,6, ST.CAR
MED
C.lås
el-rude
el-spejle
abs
2 airbag
cd-radio
km.189.000

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
uenighed med taksator.

Min bil er erklæret totalskadet. Jeg er uenig med taksatoren om vurderingen af bilen. Jeg synes, at han har sat værdien for lavt? 15000kr

Hvor meget tror i jeg kan får for såden en.

Suzuki,Baleno 1,6, 96, ST.CAR
MED
C.lås
el-rude
el-spejle
abs
2 airbag
cd-radio
km.189.000

Det er nok lidt i underkanten, iflg. denne annonce:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58952166

Find annoncer på tilsvarende biler og forelæg taksator disse som dokumentation. Det er slet ikke ualmindeligt at man må kæmpe lidt for sin sag!

Med venlig hilsen
ktm

Enig med KTM. Hvis taksator mener den er 15K værd, så bed ham sende dig links til annoncer på tilsvarende biler i dit nærområde til den pris. Find evt selv annoncer hvor den er sat højere, og forelæg taksator dem. Husk på at forsikringen ikke regner med forhandlerpriser, da den oftest inkluderer syn, klargøring, restgæld tjek osv. Du skal altså se på det private marked og finde et prisleje der.
har selv været ude for det samme for nogle år siden , da konen totalskadede en passat
taksatoren startede med at tilbyde 12000 , men det var jeg ikke tilfreds med
han ringede flere gange , at nu havde han fundet en magentil , men det afviste jeg lige så mange gange , og forlangde at hvis han ikke ville hæve prisen , kunne han stille med en bil presis magentil og i samme stand
det endte med at jeg fik 32000 , dog efter 2 måneder

det jeg vil sige med at fortælle dette , er at du bare skal holde hårnakket på dit krav ( selvfølgelig til en rimelig grænse ) så skal han nok hæve prisen en del

det er ret normalt at de prøver at slippe billigere på den måde
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis