Garnhaler hydraulikolie.

Hej jeg står og skal have skiftet hydraulik olien på min garnhaler.
Men jeg kan ikke finde ud af hvad for noget olie jeg skal have fat i.

Det eneste info jeg har er et billede så det kræver man ved lidt om garnhalere jeg kan og nøjes med at få et navn og model på garnhaleren så skulle jeg selv kunne finde ud af resten.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jamen du skal da bare købe noget hydralik olie, længere er den ikke. Det er noget tyndt sjask men det virker, men hvorfor skal det skiftes det holder i rigtigt mange år.

V.h.  Håndværkeren

Der sad en gammel have slange på da jeg købte den. Da jeg så rykkede den gamle motor ud revnede den og der fossede 2liter hydraulikolie ned i kølsvinget men det er lavet nu. Og så skulle jeg lige have noget nyt olie til den. Og så stod jeg der som en anden tosse for jeg viste jo verken hvad model eller vilken olie det var den skulle bruge.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
det er det billi hydralik olie der bruges i de garnhaler det behøves ikke være det til automatgier
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Sidst jeg købte hydralik olie var det hos den lokale plæneklipper og traktor smed, det var til min brændekløver. Jeg mener jeg gav 150,00 Kr. for 5 L.
Hydrotaxaco har en der hedder meropa 68, og det er den kvalitet du skal have. Alle de andre olie producenter har en der svarre til, og de hedder alle noget med 68.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis