Legehus

Hej allesammen

Mig og min fætter skal til at bygge et legehus til min lille fætter på 2 år.
så vi ville vide om der var nogle der havde nogle mål og liste over materialer man skulle bruge og vis vi var så heldige om nogle af jer havde en tejning på det.

Tak Mathias

Mathias N

Hej allesammen Mig og min fætter skal til at... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Dumle den 03-04-2009 12:52
Prøv at henvend dig på en teknisk skole hvor der går tømrerlærlinge,du bliver forbavset over hvor meget færdig eller næsten færdig bygget legehus du for får ingen penge.
Har selv købt adskellige legehuse på den måde,man kan ikke engang få martrialerne til den pris husene koster.
bare en ide :-)

Alternativt en ingeniørhøjskole med bygge-retning. Vi har fået et fra Ingeniørhøjskolen i Kbh, hvor min svigermor arbejder. Ved dog ikke hvad de har givet, men det var vist ret billigt. Det eneste besværlige var hjemtransporten.

mvh
Jørgen
Priserne på legehuse på teknisk skole er noget højere end man skriver herinde i hvert fald i følge deres egen hjemmeside. http://sdeweb.ots.dk/SDE/site.aspx?p=3786

Mine børn skal have et legehus i haven, budgettet er ca 3000 kr.

nu er tråden altså også 2 år gammel,måske det betyder lidt.
Men prøv at henvende dig pr tlf eller personligt ,hvis du har en teknisk skole i nærheden.

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

Men et legehus skal overhovedet ikke tegnes eller designes eller planlægges.
Det skal bare hamres sammen af forhåndenværende materialer og søm. Og maling.

Børns fantasi er jo langt bedre end voksnes. De ser en borg, en rum- eller brandstation, en undervandsbåd eller en teserveringssalon i de ynkelige brædeder du får banket sammen. :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også