Vigtig info om LDS

Vigtig-Vigtig-Vigtig

Det er blevet mig pålagt at informere alle brugere om det forstående salg af www.Lav-Det-Selv.dk

Grundet finanskrisens indflydelse på erhvervslivet, og deraf manglende reklameindtægter, Er det en tvingende nødvendighed at vi finder nogle sponsorer og ejere der kan løfte opgaven.

Endvidere skal jeg oplyse at de nye ejere, A. D. af 2009, ser sig nødsaget til at finansiere siden gennem et lille kontingent/Medlemsskab. Det bliver ikke noget stort beløb. Men formentligt nok til at flere vil se sig om efter andet forum.

Jeg kender de nye ejere, og er i den forbindelse blevet forfremmet fra Næstformand til "medlem af bestyrelsen"

Jeg vil kæmpe for at finde så mange sponsorer som muligt. Derved kan vi holde priserne nede.

På glædeligt gensyn med det nye Logo og design om en måneds tid.

På bestyrelsens vegne
Poul Rasmussen aka. Næstformanden


Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der virkelig ingen reaktioner på denne fjendtlige overtagelse ??
Nu må i komme på banen alle sammen. En sådan chance gives kun een gang om året.

Mvh. Christian

Jeg synes det er godt, det kommer under ordnede forhold, så vi bliver mindre utilfredse end hvis vi havde været det.

Det er altså bare min mening, som ivrig bruger af internettet.

Næstformanden@

Du skulle have fået Jørgen til at lave indlægget.
Det ville have lavet ravage i det ganske danske land, med protestoptog og gadeurden i de større byer, - og så endda direkte på de landsdækkende kanaler, - det ville have været en ubetalelig reklame.

Mvh. Christian

Det gør jeg næste år!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce
Det lyder godt, for som Camaro antyder, er jeg ikke tilfreds med at skulle være utilfreds for at kunne fortsætte i det tiltænkte regi.
Her var ellers en vigtig opgave for bestyrelsen, som åbenbart havde valgt at vælge en stråmand på øretævernes holdeplads. (Jeg ved godt hvad du laver, men jeg kunne ikke få det til at rime)

Mvh. Christian

Ja ham A.P. Rilsnar er da om sig.
Næstformanden: Det undrer mig at du ikke nævner alle de nye spændende tiltag, som kommer fra de nye (finanskrise-ramte) ejere, til alle betalene medlemmer:

F.eks. "Lav-Selv-Leasing-Aftaler", "Lav-En-Stein", "Byg-En-Tyver" mv.

Mvh. AllanE
Og jeg fik ikke stillingen som afløser for den lille havefrue - forstå det, hvem der kan  

P.s. De har stadig min billedbog, så jeg kan ikke føre bevis
Det er da ærgeligt zep - du er da ellers væsentlig kønner end hende..

Ja ja - jeg fik heller ikke solgt storebæltsbroen.

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis